شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر

امروزه تبلیغات گسترده ای در مورد مصرف انواع محصولات مراقبت از پوست وجود دارد. در این مقاله به نکاتی در مورد مصرف و دسترسی به محصولات بدون نسخه می پردازیم.

روش صحیح استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای اثربخشی بیشتر

تینو مدرن:

دستورالعمل های مراقبت باید پس از استفاده از یک محصول (به ویژه استفاده از کرم های ضد آفتاب) رعایت و اجرا شود. به عنوان مثال، سرم های پوستی حاوی رتینول، که بدون نسخه برای کاهش تیرگی و رفع چین و چروک صورت در دسترس هستند، می توانند حساسیت بافت پوست را به نور خورشید افزایش دهند. بنابراین پس از استفاده از این محصول (در طول روز) استفاده از ضد آفتاب توصیه می شود.

از مصرف محصولات بیشتر از مقدار توصیه شده خودداری کنید. به عنوان مثال، استفاده بیش از حد از برخی محصولات نانوایی حاوی اسید سالیسیلیک یا اسید گلیکولیک، که برای بهبود خطوط ریز و اسکار آکنه به بازار عرضه می شوند، می تواند باعث قرمزی پوست، التهاب و کاهش تولید چربی شود.

توجه به زمان مناسب مصرف هر محصول؛ به عنوان مثال، اگر استفاده همزمان از سرم های حاوی ویتامین C و رتینول (هم برای جوانسازی و هم برای رفع تیرگی پوست) جزء برنامه مراقبت از پوست فرد باشد، استفاده از سرم ویتامین C باید به صبح موکول شود و زمان استفاده از سرم رتینول تا شب.

در هر برنامه مراقبت از پوست، مرطوب کننده باید متناسب با نوع پوست باشد. این کار علاوه بر شاداب نگه داشتن پوست باعث می شود محصولات پوستی بهتر جذب شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر"، کلیک کنید.