گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر 

گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر 

تینو مدرن/لرستان مدیرعامل هلال احمر لرستان از اعزام اکیپ هلال احمر برای یافتن کودک گمشده در یکی از روستاهای شهرستان کوهدشتی خبر داد.

محمد کدمی امروز 18 شهریور در جمع خبرنگاران از مفقود شدن یک کودک در روستای شورابه از توابع کهنانی خبر داد و گفت: بنا به گزارش محلی ساعت 9 صبح این کودک در نیزارهای این روستا ناپدید شد. امروز یکشنبه 18 شهریور.

وی با بیان اینکه جستجو برای یافتن کودک مفقود شده در روستای شورابی از صبح امروز توسط مردم منطقه آغاز شده است، گفت: با اعلام مفقود شدن این کودک در ساعت 14:45 تیمی 5 نفره از هلال احمر این شهرستان. منطقه کردستان. کوهدشت برای جستجوی این کودک به منطقه اعزام شد

مدیرعامل هلال احمر لرستان ادامه داد: آرین عبداللهی 4 ساله است و در صورت پیدا نشدن تیم این جمعیت به آن مکان اعزام می شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر " هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گم شدن یک کودک در کوهدشت/ اعزام تیم جستحوی هلال‌احمر "، کلیک کنید.