اگر نقاشی کودکان واقعیت داشتند/ عکس

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، کودکان بدون نگرانی از قضاوت شدن، هر آنچه را که دوست دارند به شیوه خود نقاشی می کنند. بچه که بودیم هر چیزی که دوست داشتیم رو روی کاغذ می آوردیم. کودکان دنیا را به گونه ای دیگر می بینند و این باعث می شود نقاشی های آنها از واقعیت دور باشد.

به گزارش مجله تینو مدرن، تام کورتیس، پدری از لندن، از نقاشی های فرزندانش الهام گرفت تا مجموعه ای جالب از عکس ها را ایجاد کند. کرتیس نقاشی های کودکانه بامزه را در فتوشاپ به واقعیت تبدیل می کند، بنابراین به فیل هایی که روی سرشان تافت دارند و شترمرغ هایی با دندان فرصتی برای زنده شدن دارند.

امیدواریم از تماشای این اسلاید شو لذت برده باشید. برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه اینستاگرام تام کورتیس مراجعه کنید. نظر شما در مورد تصاویر چیست؟ آیا تا به حال سعی کرده اید نقاشی های کودکان را به واقعیت تبدیل کنید؟

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اگر نقاشی کودکان واقعیت داشتند/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اگر نقاشی کودکان واقعیت داشتند/ عکس"، کلیک کنید.