نقد و بررسی لوله های پلی پروپیلن و مزایای استفاده از آن

لوله و اتصالات پلی پروپیلن یزد بسپار

گروه تولیدی یزدبسپار با هدف تولید لوله و اتصالات پلیمری، درسال 1376 در شهرک صنعتی ولیعصر واقع در زارچ یزد به بهره برداری رسید. این گروه با برنامه ریزی صحیح، بهره مندی از همکاری متخصصین و استفاده از آخرین فن آوری روز دنیا، روز به روز به تنوع وکیفیت محصولات خود افزوده است. پایه گذاران این گروه صنعتی از ابتدای تاسیس کارخانه از دستگاه های مجهز به آخرین فن آوری روز دنیا و مواد اولیه منحصر به فرد استفاده می کنند. فروشگاه لوله و اتصالات پایپ تهران مدت زیادی است که بواسطه کیفیت و مرغوبیت محصولات یزد بسپار، در عرضه مستقیم محصولات این برند فعال است.

این گروه بیش از 158 نوع لوله و اتصالات پلی پروپیلن جهت آب آشامیدنی و بیش از 131 نوع  لوله و اتصالات سه لایه فاضلابی با ترکیب خاص، کندسوزوکم صدا و بیش از 141 نوع لوله و اتصالات پنج لایه تولید می کند که تمامی آنها براساس استاندارد DIN آلمان و استاندارد ملی ایران تولید می شود. همچنین از نظر کیفیت و ضریب اطمینان، لوله و اتصالات یزد بسپار توانایی رقابت با محصولات خارجی را داراست.

مشخصات تماس با کارشناسان پایپ تهران

پایپ تهران به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های بازرگانی کشور از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف تأمین، تجهیزات و تاسیسات صنعتی و ساختمانی آغاز نمود و در بیش از دو دهه فعالیت خود توانست بخش وسیعی از نیازمندی‌های صنایع مختلف کشور از قبيل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان، صنایع غذایی

آدرس تهران ،چهار راه گلوبندک خیام شمالی روبروی دادگاه جرائم اقتصادی پلاک928 (بازار تهران)
تلفن1 2155699825
تلفن2 2155699826
تلفن3 2155610448
تلفن4 2155610449

نقد و بررسی لوله های پلی پروپیلن و مزایای استفاده از آن

اطلاعت کلی محصولات یزد بسپار

گروه تولیدی یزدبسپار با هدف تولید لوله و اتصالات پلیمری، درسال 1376 در شهرک صنعتی ولیعصر واقع در زارچ یزد به بهره برداری رسید. این گروه با برنامه ریزی صحیح، بهره مندی از همکاری متخصصین و کارشناسان  زبده و استفاده از آخرین فن آوری روز دنیا، روز به روز به تنوع وکیفیت محصولات خود افزوده است.پایه گذاران این گروه صنعتی از ابتدای تاسیس کارخانه، همواره بر تولید محصولات با کیفیت و مرغوب تاکید داشته اند. در این راستا از دستگاه های مجهز به آخرین فن آوری روز دنیا و مواد اولیه منحصر به فرد استفاده می کنند.

    لوله و اتصالات آب آشامیدنی یزد بسپار

    لوله و اتصالات فاضلابی یزد بسپار

    لوله های مولتی لایر(پنج لایه) و اتصالاتی یزد بسپار ppsu

    این گروه بیش از 158 نوع لوله واتصالات پلی پروپیلن جهت آب آشامیدنی و بیش از 131 نوع  لوله و اتصالات سه لایه فاضلابی با ترکیب خاص، کندسوزوکم صدا و بیش از 141 نوع لوله واتصالات پنج لایه تولید می کند که تمامی آنها براساس استاندارد DIN آلمان و استاندارد ملی ایران تولید می شود همچنین از نظر کیفیت و ضریب اطمینان، توانایی رقابت با محصولات خارجی را داراست.

لوله های پلی پروپیلن و مزایای استفاده از آن

استفاده از پلی پروپیلن به سال 1975 میلادی بر می گردد، اما از آن زمان تحول عظیمی در صنعت تولید محصولات پلاستیکی داشته است. امروزه استفاده از این مواد در تولید لوله های پلی پروپیلن به وفور مورد اقبال مصرف کنندگان است. لوله های پلی پروپیلن در بازار عمدتا در رنگهای سبز و سفید عرضه می شود. آنچه باعث استقبال از لوله های پلی پروپیلن می شود عمدتا عبارتند از:

سطوح داخلی صیقلی لوله های پلی پروپیلن: باعث کاهش اصطکاک مایع عبوری از لوله می شود.

وزن کم: تسهیل حمل و نقل و نصب لوله و اتصالات را به همراه دارد که همین موضوع توجیه اقتصادی آن را نشان می دهد.

مقاومت بالا: این مقاومت در برابر حرارت و فشار دلیل استفاده از این لوله ها در لوله کشی های آب گرم است.

عمر مفید: عمر مفیدی حدود 50 سال برای این لوله ها تخمین زده می شود.

انعطاف پذیری و استحکام کششی بالا: لوله های پلی پروپیلن به دلیل انعطاف بالاتر نسبت به لوله های فلزی دلیل دیگری است که دست طراح و مجری پروژه ها را باز می گذارد. از دیگر سو این لوله ها در برابر فشارهای خارجی نیز مقاومت بالایی دارد.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی و ساییدگی: تماس خارجی با مواد شیمیایی و یا ساییدگی بر اثر اتفاقات یا ساخت و ساز بر بسیاری از انواع لوله و اتصالات تاثیر منفی دارد، این همان وجه تمایز لوله های پلی پروپیلن است که آن را شاخص تر از سایر انواع محصولات مشترک می کند.

رسوب گذاری کم: خاصیت جنس پلی پروپیلن باعث شده این محصولات در مقایسه با نمونه های دیگر و فلزی رسوب پذیری کمتری داشته باشد و همین موضوع افزایش طول عمر این نوع لوله و اتصالات را افزایش می دهد.

کاربرد لوله های پلی پروپیلن یزد بسپار

به طوری که پلی پروپیلن این شرکت از مواد اولیه ی مرغوب و کاملاً بهداشتی تولید شده است به همین خاطر برای لوله کشی آب شرب بهداشتی مناسب می باشد. قیمت لوله و اتصالات پلی پروپیلن این شرکت با توجه به متراژ ، ساختار، فشار قابل تحمل آن ها می تواند متفاوت باشد. این لوله و اتصالات در انواع فشار قوی نیز موجود بوده و از این رو برای فاضلاب کشی ساختمانی و آبیاری تحت فشار از آن استفاده می کنند. مقاومت این لوله ها در برابر حرارت نیز بالا بوده و از این رو برای لوله کشی سونا نیز از آن ها استفاده می کنند.

انواع اتصالات پلی پروپیلن یزد بسپار

یزدبسپار با در خط تولید خود بیش از 158 محصول اعم از لوله و اتصالات پروپیلن آب آشامیدنی، 131 نوع لوله و اتصالات سه لایه فاضلابی یزد بسپار با ترکیب خاص، همچنین 141 نوع لوله واتصالات پنج لایه دارد که همه این موارد دارای استاندارد ملی ایران و نیز آلمان است.

مواد تشکیل دهنده اتصالات پلی پروپیلن

مواد اولیه تشکیل دهنده این لوله ها گرانول های پلی پروپیلن از جنس پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر PP-RC است که از ضایعات کارخانه های پتروشیمی و تولیدی به دست می آید. که طی فرایندی این گرانول ها تبدیل به لوله های پلی پروپیلن با استحکام و مقاوم می شود، همین موضوع افزایش طول عمر لوله و اتصالات را در طراحی لوله کشی های آب گرم و سرد می شود.

تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن می تواند در سه گرید پلی پروپیلن PP-RC,PP-B,PP-H باشد. فرق این سه نوع در نوع تولید پلی پروپیلن نهایی است که در نهایت بر مقاومت لوله و اتصالات در برابر گرما، فشار و مواد شیمیایی تاثیرگذار است. از همین رو گفته می شود بهترین نوع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، پلی پروپیلن رندوم کوپلیمر PP-RC است. این در حالی است که لوله و اتصالات پلی پروپیلن آذین عمدتا به صورت تک لایه یا چند لایه تولید می شود.

البته تفاوتی که بیشتر در میان مصرف کنندگان وجود دارد این است که عمده تمایل مشتریان برای استفاده از لوله و اتصالات آذین بیشتر در مصارف لوله کشی آب آشامیدنی است، این در حالی است که لوله و اتصالات یزد بسپار دست مشتری را برای کاربردهای مختلف این محصولات باز می گذارد.

لوله و اتصالات پلی پروپیلن تحت فرایند گازی یا توسط محلول تولید می شود، که با حضور یک کاتالیزور تحت حرارت و فشار قرار می گیرد. مونومر پروپیلن مبنای تولید محصولات پلاستیکی است که در کنار گروه متیل، ساختار پلی پروپیلن را ایجاد می کند، تا مقاومت آن در برابر فشار و حرارت افزایش یابد.

اگرچه تصور بر این است که از لوله تنها در صنعت ساختمان استفاده می شود اما عمده مصارف لوله های پلی پروپیلن شامل سیستم های فاضلابی، فرایند صنعتی، انتقال آب، سیستم های تخلیه شیمیایی و… را شامل می شود.

کاربرد اتصالات پلی پروپیلن نیز می تواند از صنعت ساختمان سازی تا لوله کشی ساختمان ها، عایق الکتریکی و یا در سیستم های اسید و بازی مورد استفاده قرار گیرد، مانند همان مصارفی که برای لوله های پلی پروپیلن تعریف شده است، اتصالات این دسته نیز قابلیت تحمل فشار، حرارت و تماس با مواد شیمیایی را داراست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی لوله های پلی پروپیلن و مزایای استفاده از آن" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی لوله های پلی پروپیلن و مزایای استفاده از آن"، کلیک کنید.