کادیلاک سلستیک، طراحی آمریکایی خودروی اشرافی

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن و مجله پدال، آمریکایی هایی که معمولاً کادیلاک را از شاسی بلندهای اسکالا یا سدان های بزرگی که شبیه کروزر هستند، می شناسند، ممکن است در اطلاق این نام به خودروهای برقی لیفت بک که قیمتی برابر با بنتلی دارد، دچار مشکل شوند. و رولز رویس

با این حال، کادیلاک سعی دارد با عرضه مدل های عملکردی بلک وینگ و مدل های برقی دستی مانند سلستیک، تصویر برند خود را تغییر دهد. اما آیا کادیلاک سلست می تواند جایگزین رولز رویس یا بنتلی شود؟ زمانی که پرچمدار کادیلاک را برای تست درایو بردیم، این فرصت را داشتیم تا بفهمیم.

Image Cadillac Celestic، رقیب آمریکایی رولزرویس و بنتلی

اولین برداشت

بسته به انتظاراتی که همه از یک خودروی لوکس دارند، اولین برداشت از آسمان می تواند متفاوت باشد. رولزرویس فانتوم طولانی تر از بقیه است، اما سلستیال خودرویی است به قدری بلند، پست و عریض که به نظر بسیار متفاوت از رقیب بریتانیایی خود است. همچنین نور طلایی منحصر به فرد در نمای بیرونی خودرو هر بیننده ای را در شب تحت تاثیر قرار می دهد و درها با دکمه های مخفی باز می شوند.

Image Cadillac Celestic، رقیب آمریکایی رولزرویس و بنتلی

احساس درونی

کابین آسمان فضایی بسیار مدرن و پیشرفته دارد. همه چیز در اینجا، از روکش‌های چرمی و دوخت‌های خیره‌کننده گرفته تا کفپوش‌های زیبا و تزئینات چوبی، به طرز ماهرانه‌ای ساخته شده‌اند، در حالی که بنتلی از یک نمایشگر اطلاعات سرگرمی چرخشی در Flying Spur استفاده کرده است که می‌تواند صفحه‌نمایش چوبی یا ساعت آنالوگ را به نمایش بگذارد . برای افزودن حس کلاسیک به فضای داخلی، کادیلاک از یک صفحه نمایش بزرگ OLED استفاده کرده است که تمام عرض داشبورد را پوشش می دهد. برند لوکس جنرال موتورز همچنین سیستم صوتی AKG با 38 بلندگو را برای سدان پرچمدار خود در نظر گرفته است.

Image Cadillac Celestic، رقیب آمریکایی رولزرویس و بنتلی

تجربه عقب

برای سرنشینان عقب صفحه نمایش های جداگانه ای در نظر گرفته شده است، اگرچه این روزها کوچکتر از استاندارد صنعت خودروسازی هستند، اما اندازه مناسب و قابل تنظیمی دارند. این صفحه نمایش ها می توانند تمام آهنگ های محبوب را پخش کنند یا اطلاعاتی مانند سرعت، برد، کارایی و مصرف انرژی خودرو را نمایش دهند تا سرنشینان عقب بتوانند از راه دور خودرو را مدیریت کنند. پنل های سینی مانندی از کنسول مرکزی بیرون زده اند که مجهز به صفحه کنترل نیز می باشد و سقف شیشه ای خودرو به چهار قسمت تقسیم می شود که هر کدام قابلیت کم نور یا روشن شدن الکتروکرومیک را دارند و پنج قسمت متفاوت است. سطوح نور برای هر مسافر از تاریکی بسیار زیاد. همچنین یک شارژر تلفن بی سیم و پورت USB-C برای هر سرنشین عقب وجود دارد. حتی برای جریان هوای سیستم انتقال، سه گزینه مختلف شامل جانبی، بالا به پایین و ترکیبی انتخاب خواهد شد.

Image Cadillac Celestic، رقیب آمریکایی رولزرویس و بنتلی

سواری

تجربه رانندگی ما با یکی از آخرین نمونه های اولیه آسمانی بود که به هفته خودروی مونتری در کالیفرنیا آورده شد. در طول این سفر، مهندسان کادیلاک یک هفته را صرف انجام آزمایشات نهایی آسمان در بزرگراه کالیفرنیا کردند. البته ما اجازه رانندگی با ماشین را نداشتیم و فقط در صندلی های جلو و عقب نشستیم و رانندگی توسط مهندسان کادیلاک انجام شد. البته برای برخی از مهمانان ویژه، فرصت کوتاهی برای رانندگی فراهم شد. سواری های آزمایشی در این سفر پر دست انداز نبودند و Celestial ما که روی چرخ های 23 اینچی سوار می شود (چرخ های 22 اینچی نیز ارائه می شوند) سواری عالی داشت. البته بخش بزرگی از این امر به دلیل ضربه‌گیرهای مغناطیسی جدید، میله‌های ضد رول فعال، مواد آکوستیک داخلی و تایرهای ویژه میشلین Pilot Sport EV است.

Image Cadillac Celestic، رقیب آمریکایی رولزرویس و بنتلی

مجموعه

در طول رانندگی به مونتری، آزمایش Celestials هیچ مشکل اساسی نداشت و فقط چند اشکال الکترونیکی جزئی داشت. ظرفیت تولید حداقل یکساله این سدان لوکس آمریکایی به طور کامل به فروش رسیده و انتظار می رود اولین نمونه ها در سه ماهه پایانی سال جاری به خریداران تحویل داده شود. با قضاوت بر روی تعداد سرهایی که قبلاً به Celestial روی آورده‌اند و تلفن‌ها و دوربین‌هایی که از این خودرو عکس گرفته‌اند، کادیلاک Celeste آماده است تا سر و صدای زیادی در بخش فوق‌العاده لوکس بازار ایجاد کند.

Image Cadillac Celestic، رقیب آمریکایی رولزرویس و بنتلی

مشخصات فنی کادیلاک سلستیک

کادیلاک سلست 2024
نیروهای محرک برقی با دو موتور
وظیفه 600 اسب بخار
گشتاور 870 نیوتن متر
گیربکس تک سرعته
محور محرک چهار چرخ
فاصله محوری 3307 میلی متر
طول 5517 میلی متر
قبل از 2080 میلی متر
ارتفاع 1453 میلی متر
وزن خالص 2720 ​​کیلوگرم
ظرفیت مسافر 4 نفر
سرعت صفر تا 96 4.5 ثانیه
موفقیت 480 کیلومتر
قیمت پایه 340 هزار تومان

Image Cadillac Celestic، رقیب آمریکایی رولزرویس و بنتلی

58323

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کادیلاک سلستیک، طراحی آمریکایی خودروی اشرافی" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کادیلاک سلستیک، طراحی آمریکایی خودروی اشرافی"، کلیک کنید.