آینده خاص بی ام و را در این خودروی مهم ببینید / عکس

امیر مسعود عابدین: در پاییز 2023، این شرکت از خودروی مفهومی Vision Neue Klasse رونمایی کرد، یک سدان تمام برقی که پیش نمایش طراحی و مهندسی آینده BMW را نشان می دهد. حال این شرکت از نسخه کراس اوور این سدان رونمایی کرده است.

آینده خاص BMW را در این خودرو/عکس مهم ببینید

نام “Neue Klasse” برای دوستداران BMW معنایی دارد. این شرکت در اوایل دهه 1960 این نام را که به معنای کلاس جدید در آلمانی است، ابداع کرد و آن را در خط جدیدی از سدان های اسپرت به روز کرد. Neue Klasse مدل افسانه ای BMW 2002 را ساخت و شرکت را از ورشکستگی نجات داد.
اگر کانسپت سدان Vision Neue Klasse مدل آینده Head 3 باشد، Vision Neue Klasse X می تواند به عنوان X3 آینده دیده شود.

آینده خاص BMW را در این خودرو/عکس مهم ببینید

این کراس اوور باید عملکرد خوبی ارایه دهد. بی ام و در حال ارایه یک استراتژی نرم افزاری جدید به طور خاص برای خودروهای الکتریکی به این خودرو است. در خودروهای معمولی و بنزینی، هر سیستمی از جمله موتور، گیربکس، کنترل پایداری و سیستم تعلیق تطبیقی توسط ECU کنترل می شود.

پلتفرم Neue Klasse از شر ECU های سنتی خلاص می شود و از مغزهای فوق العاده استفاده می کند که کامپیوترهایی با کارایی بالا هستند که هوشمندانه با هم کار می کنند. هر ابر مغز 10 برابر یک ECU معمولی قدرت محاسباتی خواهد داشت.

آینده خاص BMW را در این خودرو/عکس مهم ببینید

خودروهای الکتریکی Neue Klasse از نسل ششم فناوری eDrive این شرکت استفاده خواهند کرد. خودروهای Neue Klasse از معماری 800 ولتی برای شارژ سریع استفاده می کنند و با 10 دقیقه شارژ، مسافت 300 کیلومتری را ارایه می دهند. ارقام و عملکرد Vision Neue Klasse X هنوز منتشر نشده است.

جالب ترین جنبه Vision Neue Klasse X طراحی آن است. مانند سدان مفهومی Vision Neue Klasse، خطوط بدنه X بسیار ساده هستند. در اینجا گریل کلیه ظاهر خاصی دارد.

آینده خاص BMW را در این خودرو/عکس مهم ببینید

در داخل، Vision Neue Klasse X دارای طراحی جدیدی است. علاوه بر نمایشگر مرکزی، نمایشگر دوم با طرح دقیق وضعیت باتری و سایر اطلاعاتی را که معمولاً روی کیلومترشمار مشاهده می کنید نشان می دهد. این صفحه نمایش دارای یک نمایشگر هدآپ است.

برای مشاهده قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه قیمت روز زابارآنلاین مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آینده خاص بی ام و را در این خودروی مهم ببینید / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آینده خاص بی ام و را در این خودروی مهم ببینید / عکس"، کلیک کنید.