چرخش سریع استقلال مقابل قلعه نویی؛ نظر آبی ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!

تینو مدرن:

کمتر از 24 ساعت از اظهارات انتقادی استقلال درباره بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نگذشته بود که کانال رسمی این باشگاه با انتشار پیامی از قلناوی و شاگردانش حمایت کرد.

تغییر سریع جایگاه استقلال در شرایطی بود که وی در بیانیه قبلی باشگاه معتقد بود با توجه به پیشرفت و عملکرد بازیکنان این تیم، امیر خلانویی به این موضوع توجه کافی نداشته و بازیکنان باید آبی بوده است بازیکنان ملی بیشتر

در بیانیه جدید استقلال به شرح زیر است:

با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران. باشگاه استقلال همواره حامی تیم ملی فوتبال ایران بوده و این اقدام و رویکرد را از گذشته تاکنون حفظ کرده است و به خصوص در این دوره که امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را برعهده دارد، این حمایت بدون توجه به جنبه های ملی، ملی و ملی. تعصب هم دیده است. آنچه شب گذشته در رسانه های رسمی باشگاه در مورد تیم ملی استقلال منتشر شد، دخالت در کار کادرفنی تیم ملی نبوده و صرفا برای حمایت از بازیکنان ممتاز استقلال بوده است. باشگاه استقلال ضمن احترام به تصمیمات ریاست محترم تیم ملی، برای تمامی ملی پوشان به ویژه تیم ملی استقلال در برابر ترکمنستان و استراحت آنها آرزوی آرامش دارد.
موفق است. استقلال اسپانسر پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرخش سریع استقلال مقابل قلعه نویی؛ نظر آبی ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرخش سریع استقلال مقابل قلعه نویی؛ نظر آبی ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!"، کلیک کنید.