پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای اواخر هفته بیست و نهم لیگ برتر با 4 بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی ها منچستریونایتد در خانه شفیلد یونایتد را شکست داد و کلوپ در آخرین تجربه خود با مرسی ساید اولین شکست خود را تجربه کرد و از جام قهرمانی کنار رفت. دوره های آموزشی

به گزارش خبر تینو مدرن، در دیدار معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر، لیورپول در گودیسون پارک میزبان اورتون بود و شان دایچه آخرین دربی کلوپ در مرسی ساید را جهنم کرد.

در این بازی اورتون با 2 گل لیورپول را شکست داد و طلسم 14 ساله بازی نکردن خود در دربی مرسی ساید را شکست. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از دربی لیورپول بود و در نهایت طعم شکست تلخ تافی ها را چشید. لیورپول با این شکست موقتا در رده دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی کورس قهرمانی را رها کرد.

با این حال برونو فرناندز در اولدترافورد مانع از وقوع فاجعه دیگری و احتمالا اخراج تنهاچ شد. شفیلد یونایتد در اواسط نیمه دوم یونایتد را 2-1 در تیاتر رویاها رهبری کرد، اما درخشش فرناندز مانع از فاجعه شد زیرا درخشش ستاره پرتغالی در نهایت باعث شد جزیره نشینان میزبان را با نتیجه 4-2 شکست دهند. نیوکاسل به رتبه ششم رسید و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را دارد.

نتایج دیگر بازی های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون 0-1 بورنموث

کریستال پالاس 2-0 نیوکاسل

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!"، کلیک کنید.