وضعیت سلامتی زایران ایرانی در عربستان

وضعیت سلامتی زایران ایرانی در عربستان

به گزارش تینو مدرن، رییس زیارت و مرکز پزشکی زیاتان هلال احمر از وضعیت سلامت زایران ایرانی در مکه مکرمه خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، سیدعلی مرعشی درباره اقدامات نهایی مرکز پزشکی حج و هلال احمر در مراسم حج امسال گفت: خوشبختانه روز گذشته داروهایی که از ایران ارسال شده بود از گمرک مدینه منوره خارج و این محموله شب گذشته خارج شد. وی به مکه مکرمه منتقل و به بیمارستان هلال احمر ایران در مکه اعزام شد.

وی با بیان اینکه روند درمان زایران بیمار به سرعت در حال انجام است، گفت: وضعیت سلامت عمومی زایران ایرانی در عربستان خوب است و وضعیت سلامتی زایران نیز خوب است.

رییس مرکز پزشکی حج و حج هلال احمر درباره تعداد زایرانی که هم اکنون در مکه مکرمه تحت مداوا هستند، گفت: آمارهای ما نشان می دهد در حال حاضر 10 زایر در بیمارستان های مکه مکرمه بستری هستند که 5 نفر از آنها مجروح شده اند.

مریشی در این خصوص به زایران خانه خدا توصیه کرد در استفاده از پله برقی نکات ایمنی و توصیه های لازم را رعایت کنند. همچنین هنگام عبور از روی سنگ هایی که به تازگی شسته شده اند و هنوز خیس هستند، بیشتر مراقب باشید.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت سلامتی زایران ایرانی در عربستان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت سلامتی زایران ایرانی در عربستان"، کلیک کنید.