واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی اش نبود

به گزارش تینو مدرن، هاشم موذن زاده از فعالان صنف نظام پزشکی و مدیر مسیول سایت «پزشک و قانون» نوشت: چرا هیچ مقام عالی وزارت بهداشت و درمان به دلیل خودکشی دستیاران و متخصصان استعفا نمی دهد و از کار برکنار نمی شود، این همه بلایا همه جا اتفاق می افتد. مدیر منطقه از دست خودش می نویسد، عالی ترین مقام نظام سلامت دنیا روی صندلی اش نبود.

واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر

مرحوم دکتر قسمت گلو این متخصص قلب و عروق متولد سال 68 پنجم بفرنبر از تهران به بیمارستان شهید رحیمی خورماتو منتقل شد و خودکشی کرد.

فرماندار دلفان در این خصوص گفت: متاسفانه این پزشک متخصص در اتاق آلاچیق خود در حال استراحت بود که بیمار غافلگیر کننده ای آمد و ناظر وی را به اتاق خود فرا خواند و وی پاسخی نداد و جسد وی پیدا شد و علت مرگ این بیمار شد. دکتر هنوز ناشناخته است و در دست بررسی است.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی اش نبود" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی اش نبود"، کلیک کنید.