مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد

مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن استان سمنان، مجید دارایی در تکمیل این خبر گفت: با هدف ایجاد شبکه تلفنی و ارتباطی منظم در مراکز رای گیری استان، 681 شعبه در شهرها و روستاهای شهرستان سمنان. از مساجد و مدارس ، سایر سازمان ها و شعب به بهترین تجهیزات فنی و ارتباطی مجهز شدند.

مدیر مخابرات استان سمنان بیان کرد: در اجرای این برنامه 538 شعبه اخذ رای ثابت شهری و 143 شعبه سیار یا روستایی با ارتباط مناسب تحت پوشش قرار گرفتند.

مهندس دارایی در ادامه سخنان خود گفت: مخابرات منطقه سمنان برای برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پیش رو با بررسی زیرساخت های مخابراتی از تمامی تجهیزات فنی و ارتباطی خود استفاده کرده است تا با اقدامات انجام شده شاهد انتخابات امن و عادلانه شور و شوق

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخابرات استان سمنان 681 نقطه از شعب اخذ رای استان را به شبکه امن و پرسرعت مخابراتی مجهز کرد"، کلیک کنید.