افتتاح مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان سمنان تا هفته دولت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر به استان سمنان از بخش های مختلف بیمارستان سزار سمنان و همچنین مرکز تشخیص و درمان عمومی سرطان که در این بیمارستان در حال ساخت و نصب است، بازدید کرد.

به گزارش تینو مدرن، دکتر بهرام عین اللهی درمان رایگان سرطان را یکی از راهکارهای وزارت بهداشت در دولت ملی برشمرد و گفت: سرطان در کشور توسعه یافته و تقویت شده است.

وی پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان را یکی از بهترین و کارآمدترین مراکز کشور عنوان کرد و از ارایه تمامی داروها و درمان های سرطان در این مراکز خبر داد. این مرکز از زمان احداث در سال 90 تاکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اما در دولت مردمی علاوه بر تکمیل 50 درصد باقی مانده، تامین تجهیزات لازم نیز در دستور کار قرار گرفته است

وزیر بهداشت به ارایه تجهیزات و خدمات بسیار پیشرفته در درمان سرطان از جمله غربالگری سرطان، رادیوتراپی، آزمایش های ویژه، شیمی درمانی، ام آر آی، سی تی اسکن، سی تی آنژیوگرافی، شتاب دهنده ها و پزشکی هسته ای تا هفته دولت امسال اشاره کرد.

دکتر عین اللهی ادامه داد: مرکز عمومی تشخیص و درمان سرطان سمنان دارای 52 تخت در مساحت 6180 متر مربع است که در کشور بی نظیر است.

وی اجرای کمپین ملی غربالگری سرطان را یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت در سال جاری عنوان کرد و گفت: بسیاری از سرطان ها مانند سرطان سینه یا پروستات قبل از رسیدن به مراحل پیشرفته قابل تشخیص، پیشگیری و درمان هستند. پس از بررسی ملی سلامت کودکان انجام می شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان سمنان تا هفته دولت" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان سمنان تا هفته دولت"، کلیک کنید.