لاشخورهای مست را ببینید – تینو مدرن

نادیا زکالوند: مسیولان سازمان امداد و نجات حیوانات در محلی به نام «هوی» دو زنبوردار را در حال غذا خوردن پیدا کردند. هر دو زنبوردار ضایعات کاملاً آلوده را خوردند که به طور جدی آنها را مسموم کرد.

در ابتدا، ماموران فکر کردند که این دو سوار به شدت بیمار هستند. اما با بررسی دقیق تر، متوجه شدند که برای پرواز مست شده اند. در واقع خوردن بیش از حد میوه های گندیده این دو مسافر را مست کرده بود.

رجوع به رفتگران مست شوید

این عوامل یک شبه از زنبورداران مراقبت می کنند و روز بعد به آنها مایعات فراوان و صبحانه غنی می دهند. لاشخورها پس از مست شدن دوباره به طبیعت رها شدند.

به گفته مسیولان سازمان امداد و نجات حیوانات، بهتر است زباله ها در کیسه های دربسته نگهداری شوند تا آسیبی به حیوانات وارد نشود.

منبع:

بالا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لاشخورهای مست را ببینید – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لاشخورهای مست را ببینید – تینو مدرن"، کلیک کنید.