علوان زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می رویم

تینو مدرن/خوزستان بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: برای آبروی خود و فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می رویم و به دنبال شگفتی در جام حذفی هستیم.

احسان علوان زاده بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه حضور در فینال های آسیایی را نیز در کارنامه دارد و پس از ضربه برگشت فینال آسیا، در ذهن هواداران سرخپوشان درباره آخرین وضعیت تیم مولاتانی قرار گرفته است. از استقلال وی قبل از بازی با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی گفت: ابتدا باید در مورد دیدار مقابل فجر که در کمال تعجب لغو شد بگویم – ما بازیکنان آماده بازی بودیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. وقتی دیدیم در بسته است ساعت چهار به ورزشگاه خدیر رفتند. اما امیدوار بودیم مثل قبل در را باز کنیم، اما بعد از سه ساعت این اتفاق نیفتاد و همه متعجب شدیم، بازی لغو شد و به خانه برگشتیم. اولین بار بود که همه بازیکنان جلوی کادرفنی بودند.

وی در خصوص بازی مهم مقابل سپاهان گفت: به لطف خدا با تمرینات منظمی که زیر نظر کادرفنی پشت سر گذاشتیم آماده بازی مقابل سپاهان هستیم. سپاهان تیم قدرتمندی است و با بازیکنان ملی سرعت و سرعت دارد و در همه زمینه ها بسیار قوی است و با وجود مصدومیت چند بازیکن، سپاهان همچنان قدرتمند است.

علوان زاده گفت: تیم ما با انگیزه زیادی وارد این دیدار می شود و می خواهیم خود را به فوتبال ایران ثابت کنیم، همه بازیکنان ما خوزستانی هستند و بدون شک روز جمعه بازی بسیار خوبی را انجام خواهیم داد. اگرچه به دنبال برد مقابل سپاهان هستیم اما اولویت ما این است که در زمین فوتبال خوب بازی کنیم. از آنجایی که این بازی به صورت زنده پخش می شود، ما می خواهیم از اعتبار لیگ برتر محافظت کنیم و هر پسری انگیزه زیادی برای اثبات خود دارد، زیرا جام حذفی پلی سریع برای یافتن بازیکن است و به راحتی می تواند به یک عملکرد خوب تبدیل شود. در یک بازی سال سپس به سطح اول فوتبال ایران برگردید.

وی ادامه داد: در سال های گذشته شاهد شگفتی هایی در رقابت های جام حذفی بودیم و زمانی که در پیرسپولیس بودم در ضربات پنالتی مقابل تیم قشقایی شکست خوردیم و از لیست خارج شدیم. به همین دلیل با تمام توان و اشتیاق مقابل سپاهان بیرون می آییم و به دنبال شگفتی سازی و اثبات خود هستیم. به عنوان یک سورپرایز برای تیم ها، بازیکنانی از جمله محمد کریمی کاپیتان سپاهان که در دیدار رفت جام حذفی خونه به خونه به مصاف استقلال تهران رفت و فصل بعد او، روح الله باقری و محمد قسمی نژاد راهی لیگ برتر شدند. . .

این بازیکن تیم فوتبال ملاطانی استقلال تصریح کرد: بازیکنان سرشناس و باتجربه زیادی داریم که از جمله آنها می توان به علی حمودی، احمد جبوری، میثم شاهکند، میلاد پاک پرور، محمد اهلی الخی، عمید خالدی، وحید نامداری، دانیال مومنی، عمید صیدعلی، علی اشاره کرد. فتح و.. و در کنار بازیکنان باتجربه ما چند بازیکن و هافبک جوان از جمله امین مروانی، رضا آنتیک، احمد جنادله، مرصاد و مهیار زارع که در این بازی بزرگ تلاش می کنند خود را ثابت کنند.

وی درباره آمادگی خود گفت: بعد از چند هفته مصدومیت از هفته گذشته خود را برای مسابقات آماده می کنم. در این فصل موفق به زدن 5 گل، 3 پاس گل و یک پنالتی برای تیمم شدم و برای شکست سپاهان با روحیه بالا وارد زمین می شویم.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "علوان زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می رویم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "علوان زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می رویم"، کلیک کنید.