صدور هشدار نارنجی دریایی و هواشناسی برای این استان جنوبی

صدور هشدار نارنجی دریایی و هواشناسی برای این استان جنوبی

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز شنبه 19 شهریورماه اعلام کرد: بر اساس اعلام سازمان اطلاعات و بررسی نقشه ها و مدل های اطلاعاتی، دو نارنجی هشدارها صادر شد. برای چند روز آینده منتشر می شود.

تینو مدرن در خبری نوشت: وی درباره انتشار اخطار نارنجی هوا خبر داد: در نتیجه این سامانه از اواخر وقت امروز شاهد بارش باران و رعد و برق و افزایش وزش باد در بیشتر ارتفاعات استان خواهیم بود. شنبه تا اواخر دوشنبه.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: احتمال گرد و خاک و کمبود موقت هوا در مناطق مرکزی استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: مردم در این ایام به دلیل احتمال طغیان فصلی رودخانه ها و بارندگی در مناطق مرتفع از اقامت در کنار رودخانه ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

حسن زاده همچنین به هشدار نارنجی دریایی اشاره کرد و گفت: از اواخر وقت شنبه تا بامداد دوشنبه هفته جاری به دلیل ناپایداری ناشی از فعالیت طوفان گرمسیری آسنا (تینو مدرن)، شرایط دریا در دریای عمان برقرار است.

وی به لزوم حفاظت از تورهای صیادی اشاره کرد و گفت: به همین دلیل توصیه می شود تمامی ترددهای دریایی در مناطق ساحلی جاسک به ویژه روزهای یکشنبه از خسارات احتمالی جلوگیری و از تردد تجاری خودداری شود. قایق ها و شناورهای سبک در مناطق ساحلی جاسک باید از آب های عمان دور نگه داشته شوند.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور هشدار نارنجی دریایی و هواشناسی برای این استان جنوبی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور هشدار نارنجی دریایی و هواشناسی برای این استان جنوبی"، کلیک کنید.