سوگولی رییس، آزادی سرد و گریه علیرضا!

ورزش امروز ایران و جهان به رویدادهای مختلفی بستگی داشت که در این گزارش انتخاب شدند.

به گزارش خبر تینو مدرن، دومین فینال لیگ برتر والیبال بانوان با برتری مهرسان به پایان رسید. تیم های والیبال مهرسان تهران و سایپا تهران در دومین دیدار فینال لیگ رقابت ها از ساعت 13 روز جمعه 13 بهمن به مصاف یکدیگر رفتند.

مهرسان موفق شد ست اول را 25 بر 21 برد اما سایپا به بازی برگشت و ست های دوم و سوم را 25 بر 20 و 25 بر 22 برد. مهرسان ست چهارم را با نتیجه 25 بر 19 برد، مهرسان کار را به ست پنجم کشاند و در نهایت مهرسان 18 بر 16 پیروز شد.

قسمتی از سقف استخر آزادی فرو ریخت

مربی تیم ملی شیرجه ایران خاطرنشان کرد: قسمتی از سقف استخر آزادی ریزش کرده و بین پنجره های اطراف استخر فاصله وجود دارد. دمای داخل استخر خنک تر از بیرون است و مثل این است که تیم ملی در خیابان تمرین می کند.

شهنام نظرپور در گفت وگو با تینو مدرن، درباره وضعیت اخیر استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی که ملی پوشان ایران در آن تمرین می کنند، اظهار کرد: این استخر از نظر گرمایشی وضعیت خوبی ندارد و از نظر فنی آسیب دیده است.بخشی از سقف استخر. فرو ریخته و بین شیشه های اطراف استخر شکافی وجود دارد.

واکنش های معاون وزیر ورزش به وضعیت حوزه آزادی

معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از نوسازی استخر ورزشی آزادی خبر داد.

سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: پس از مشکلاتی که در استخر ورزش آزادی به وجود آمد، از رییس فدراسیون شنا تقاضای ادامه خدمت به شناگران کردیم. در شنا، شنا و شنا در استخر دیگری پیگیری کنند تا با توجه به سن پنجاه سال این استخر، کار تعمیرات انجام شود.

اولین دوره لیگ آبی کشور با قهرمانی امیدیه / 2 تیم آسیایی به پایان رسید.

در این صورت تیم نفت و گاز امیدیه قهرمان مسابقات لیگ برتر آبی شد که به همراه تیم دفاع رعد جواز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را کسب کردند.

لیگ برتر آبی ایران در سال 1402 با حضور 7 تیم و تیم های نفت و گاز امیدیه، پدافند رعد، دانشگاه آزاد اسلامی، پالایش نفت آبادان، نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی ارتش و استخر شهید نوفلاح سی و سومین دوره لیگ بزرگسالان والیبال ایران در سال 1402 به پایان رسید. آنها به ترتیب در رتبه های اول تا هفتم قرار گرفتند.

نتایج لیگ کنفرانس اروپا/ دیناموزاگرب در غیاب صادق محرمی

دو تیم فوتبال دیناموزاگرب و ریال بتیس در لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم رفتند که با توجه به اولین بازی این دو تیم، دیناموزاگرب در غیاب مدافع ایرانی خود به مرحله بعدی این رقابت ها راه یافت.

در دور برگشت پلی آف برای صعود به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا دو تیم دیناموزاگرب و ریال بتیس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در نیمه اول این دیدار سدریک باکامبو از ریال بتیس برای تیمش گلزنی کرد. در نیمه دوم کانکو گل تساوی دیناموگراب را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

کیانوش رستمی عزیزداردان رییس جمهور سابق بود!

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: هدف ما المپیک است که به زودی نحوه وزن گیری کسانی که در جام جهانی تایلند شرکت می کنند را اعلام می کنیم.

نواب نصیر شلال در گفت وگو با تینو مدرن، درباره برنامه تیم ملی برای حضور در جام جهانی تایلند برای علی داودی و مصطفی جوادی، اظهار کرد: هدف ما المپیک است و لزومی ندارد این دو نفر وزنه سنگین را تحمل کنند و بالا بیاورند. رکورد آنها فعلا.. ببینیم میخوان جام جهانی تایلند رو سنگین بزنن یا بازی معمولی داشته باشن. چون باید وضعیت بدنی ورزشکار، فاصله کوتاه جام جهانی تایلند تا المپیک و همچنین برنامه خود را ارزیابی کنیم و سپس تصمیم بگیریم.

ظهور رم بدون سردار در شب عذاب، ویدیو جهانبخش+ را خراب کرد

رم موفق شد در ضربات پنالتی فاینورد را در ورزشگاه المپیکو شکست دهد و به دور بعدی لیگ اروپا صعود کند.

رم و فاینورد در دور دوم از مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا در ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در وقت های قانونی و اضافه با یک تیم به پایان رسید و هر دو تیم نتیجه بازی را تکرار کردند. .

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش ملی پوشان رم و فاینورد ایران در این بازی روی نیمکت نشستند اما نکته جالب اینجا بود که جهانبخش در دقیقه 120 وارد زمین شد و یک گل پنالتی به ثمر رساند.

محرومیت ژیمناستیک ایرانی به دلیل پر نکردن فرم دوپینگ/ کهنی از فینال جام جهانی خارج نشد.

مهدی احمد کهنی که به فینال جام جهانی آلمان راه یافته است به دلیل محرومیت نمی تواند در فینال مسابقات شرکت کند. مهدی احمد کهنی که روز گذشته به فینال جام جهانی ژیمناستیک آلمان راه یافت، به دلیل محرومیت 16 ماهه از سوی وادا، حضور در فینال این رقابت ها را از دست داد.

این معافیت به دلیل تکمیل فرم های WADA مربوط به محل سکونت و فعالیت شما در سال گذشته است. به گفته احمدکوهانی 8 ماه از این ممنوعیت به پایان رسیده است.

برد سخت تیم ملی بسکتبال در تهران/قطر فراتر از انتظارات بود

تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود در مقدماتی جام ملت های آسیا 2025 عربستان به پیروزی سختی دست یافت.

تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 17 امروز (جمعه – 13 اسفند 1402) اولین بازی خود را در اولین پنجره مقدماتی جام ملت های آسیا 2025 عربستان در سالن آزادی تهران (زین دایاد محمود مشحون) برگزار می کند. نمره. از 76-74. بدست آورده است

ساکت الهامی سرپرست نساجی شد

ساکت الهامی به عنوان سرپرست تیم فوتبال نساجی قایم شهر انتخاب شد.

پس از جدایی لوکاس آلکاراز سرمربی اسپانیایی از نساجی قایم شهر، ساکت الهامی که در ابتدای فصل سرپرستی مس رفسنجان را بر عهده داشت به عنوان سرپرست جدید نساجی انتخاب شد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوگولی رییس، آزادی سرد و گریه علیرضا!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوگولی رییس، آزادی سرد و گریه علیرضا!"، کلیک کنید.