رویداد سراسری برکت ایران در سمنان برگزار می شود

رویداد سراسری برکت ایران در سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن استان سمنان، علی خلیقیان معاون هماهنگ کننده نیروهای قایم آل محمد (ص) استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص هماهنگی برکت ایران در سراسر سوریه به ویژه برای پایگاه های مقاومت بسیج و رده های بسیسیان. ، به مناسبت دهمین سالگرد و تاریخ اسکان جمعیت.

وی بیان کرد: به همت شبکه بسیج استان سمنان همگامی برکت ملی ایران همزمان با سراسر کشور با 6 موضوع با موضوعات جشن های دهه مبارک رمضان، اجرای کمپین ها در عرصه مجازی، عملیات روشنگری، نمایش فیلم های جشنواره فرهنگی و مسابقات کتابخوانی از 31 تا 31 فروردین ماه در استان سمنان تعیین می شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی قایم آل محمد(ص) استان سمنان از جمله محورهای عملیاتی این مناسبت ملی، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری انسانیت، جشن های خواهر و برادری و اجرای برکت خانه/عشق است. اردوگاه ها ، نمایش فیلم، عملیات جان من و مسابقه کتابخوانی جوانان را زنده نگه می دارد.”

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویداد سراسری برکت ایران در سمنان برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویداد سراسری برکت ایران در سمنان برگزار می شود"، کلیک کنید.