روزی به نام تلفن!/الو… صدا میاد؟

یکی از بزرگترین نوآوری ها در فناوری ارتباطات تا به امروز، تلفن است که ما با آن بر فراز کوه ها، اقیانوس ها وصل شده ایم.

به گزارش تینو مدرن از همشهری آنلاین، چشمان خود را ببندید و دنیایی را بدون اینترنت و اپلیکیشن و چت و پیام، بدون گوشی تصور کنید. دنیایی که در آن مردم فقط با نگاه کردن به یکدیگر می توانستند ارتباط برقرار کنند و در نهایت مانند هندی ها با دود برای یکدیگر پیام ارسال کنند.

سخت است، اینطور نیست؟ تصور اینکه تلفن از زندگی تکنولوژیکی ما حذف شود سخت است و در عصر حاضر کمتر کسی وجود دارد که یک تلفن همراه هوشمند یا ساده نداشته باشد.

هنگامی که گراهام بل تلفن را اختراع کرد، نمی دانست که اختراع او چنین نقش مهمی در زندگی بشر ایفا می کند و به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای ارتباطات امروزی ما تبدیل می شود. واقعیت این است که اختراع بل، حتی اگر باعث سردرد بسیاری از ما شود و در مجالس و مهمانی های دوستانه از بین نرود، اما در غیر این صورت، فاصله ها آشکارتر به نظر می رسد و مردمی که در سراسر جهان و جمعه های دور پراکنده هستند. جدا، آرام آرام آنها از قبل می دانند. در واقع تلفن افراد را به هم نزدیکتر کرده و ارتباط را آسان کرده است. از یک اختراع دیگر چه می خواهیم؟

امروز روز جهانی تلفن است. این روز به همین مناسبت نامگذاری شده است تا بتوانیم قدر این ابزار ارتباطی متصل را بیشتر بدانیم و برای دقایقی از راه دور با شخصی تماس بگیریم و صدای او را از پشت خطوط پیام بشنویم تا حالمان خوب شود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روزی به نام تلفن!/الو… صدا میاد؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روزی به نام تلفن!/الو… صدا میاد؟"، کلیک کنید.