دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه قضاییه اعترافاتش را پس گرفت!

به گزارش تینو مدرن، در این جلسه مظنون به دفاع از خود و انکار مالکیت تمام چیزهایی که با شکات به دست آورده است، توضیح داد که منشاء خرید فیلترهای متعدد، خانه و خودروی لوکسش وجوه شخصی است!

فارس نوشت: در کیفرخواستی که متهم بیکار معرفی شده است، این متهم فاش کرد که کارش سرمایه گذاری با پول دیگران است به گونه ای که پول آشنایان را جمع آوری کرده و پس از سرمایه گذاری به آنها سود می دهد.

وی همچنین منکر مالکیت ملکی که در خیابان سازمان آب خریداری کرده است، مدعی شد برادرش برای فرار از مالیات، نام این ملک را به نام یکی از دوستان نزدیک متهم گذاشته است.

این متهم همچنین از نحوه دستگیری خود گلایه کرد که چرا آبروی او رعایت نشده و در خیابان به او دستبند زده اند. او در جریان تحقیقات تمام اعترافات خود را رد کرد.

متهم همچنین مدعی شد که این پول را از برادرش قرض کرده و به زودی بدهی خود را تسویه خواهد کرد.

این مظنون سیم کارت های خریداری شده با دارایی های غیرقانونی را بیش از آنچه در کیفرخواست آمده است، اعلام کرد و مدعی شد که تمامی سیم کارت ها را از بیت المال خریداری کرده و در سیم کارت ها، HY را متهم کرده است.

وی همچنین از قاضی دادگاه خواست تا سیم کارت های توقیف شده را به وی بازگرداند تا پس از فروش، نسبت به تسویه بدهی خود به سرمایه گذاران اقدام کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه قضاییه اعترافاتش را پس گرفت!" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه قضاییه اعترافاتش را پس گرفت!"، کلیک کنید.