خودروی جدید جیلی ارزان‌تر از سمند سورن پلاس! /عکس

امیر مسعود عابدینEmgrand در سال 2009 توسط جیلی راه اندازی شد. به گفته جیلی، تا 3 ژوئن، مجموع فروش جهانی جیلی Mgrand از 3.86 میلیون دستگاه فراتر رفت و فروش در ماه می به 16495 دستگاه رسید. اکنون این خودرو وارد 13 کشور شده است.

خودروی جدید جیلی ارزانتر از سمند سورن پلاس است! / تصویر

اوایل امسال، نسل چهارم جیلی امگرند 2025 مجوز فروش را از رگولاتور چین دریافت کرد. این خودرو که به عنوان یک سدان کامپکت شناخته می شود دارای ابعاد 4638/1820/1460 میلی متر است که فاصله بین دو محور 2650 میلی متر است. این خودرو نیز دارای پنج طرح و سه سایز رینگ 15، 16 و 17 اینچی است.

خودروی جدید جیلی ارزانتر از سمند سورن پلاس است! / تصویر

به عنوان یک مدل فیس لیفت، ظاهر کلی تا حد زیادی بدون تغییر باقی می ماند، با جلوپنجره ای با خطوط عمودی و سبک آب. لوگوی جیلی در مرکز کباب پز با لوگوی نقره ای جدید جایگزین شده و در قسمت های زیرین از تریم های کرومی L شکل استفاده شده است. طبق این بیانیه، نسل چهارم جیلی Mgrand 2025 همچنان از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی BHE15-AFD با حداکثر قدرت 127 اسب بخار استفاده می کند.

خودروی جدید جیلی ارزانتر از سمند سورن پلاس است! / تصویر

تاکنون مشخصات داخلی به صورت رسمی اعلام نشده است. به نظر می رسد کابین نسل چهارم جیلی امگرند دارای صفحه کیلومتر شمار 12.3 اینچی، صفحه نمایش مرکزی 12.3 اینچی (با سیستم عامل Geely Galaxy OS) و فرمان D شکل است. دوربین های داخلی، رادار و دوربین های سرعت نیز وجود دارد. علاوه بر این، کابین خودرو با مواد چرمی و یراق آلات کرومی تزئین شده است.

خودروی جدید جیلی ارزانتر از سمند سورن پلاس است! / تصویر

قیمت نسل چهارم جیلی امگرند بین 9600 تا 17900 دلار (در مقایسه با 566 میلیون تا 1 میلیارد تومان) است.

منبع: carnewschina

227322

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروی جدید جیلی ارزان‌تر از سمند سورن پلاس! /عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروی جدید جیلی ارزان‌تر از سمند سورن پلاس! /عکس"، کلیک کنید.