جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس زائران پاکستانی در یزد

رئیس پلیس راهور فرجا خاطرنشان کرد: اتوبوس زائران پاکستانی در جاده دهشیر یزد قطع شد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با تینو مدرن. وی در خصوص تصادفی که با اتوبوس زائران پاکستانی در یزد رخ داد، گفت: این حادثه شامگاه 9 مرداد در ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه 9 مرداد در محور دهشیر – تفت استان یزد و در آن حادثه رخ داد. 28 نفر در اتوبوسی که آنها را لمس کردند جان خود را از دست دادند جان خود را از دست داد و 23 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس حامل زائران پاکستانی مدل 2019 بوده است، بیان کرد: پس از این حادثه تیم های پزشکی و تیم پلیس راه در محل حاضر شدند. بررسی های اولیه کارشناسان پلیس راه نشان می دهد علت اصلی واژگونی این اتوبوس نقص فنی سیستم ترمز و شیب بیش از حد محور باعث کنترل خودرو توسط راننده و وقوع حادثه شده است.

حسینی اظهار داشت: این اتوبوس از مرزهای شرقی کشور آمده و به سمت مرزهای غربی و کشور عراق در حرکت بوده است. پلیس ایران با خانواده شهدا تسلیت می گوید، اما همچنان از همه رانندگان تقاضا داریم نکات ایمنی از جمله رعایت سرعت مطمئنه، گوش دادن به علائم راهنمایی و رانندگی، تعویض وسیله نقلیه، استراحت کافی و استفاده از کمربند ایمنی را رعایت کنند. . همه مسافران اتوبوس باید از کمربند ایمنی استفاده کنند.

جزئیات انتقال اتوبوس زائران پاکستانی در یزد

اتوبوس زائران پاکستانی در یزد برگشت

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس زائران پاکستانی در یزد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات واژگونی مرگبار اتوبوس زائران پاکستانی در یزد"، کلیک کنید.