امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است

امیر عبداللهیان: همکاری های مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمندی در روابط دو کشور است.

وزیر امور خارجه کشورمان بر علاقه بلندمدت و مشارکت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دو کشور به عنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط دو کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، حسین امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در خصوص توسعه روابط تهران و اسلام آباد و برخی موارد مشترک رایزنی کردند. مسایل او در یک تماس تلفنی نگران منطقه بود.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ضمن خیر مقدم و ابراز خوشحالی از سفر حجت الاسلام رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه عطفی در روابط دو کشور همسایه عنوان کرد. کشورها و گفت: مسلمان

در این دیدار امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز از تلاش ها و اقدامات جمهوری اسلامی پاکستان برای سفر رییس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین بر این نکته تاکید کرد که خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین دستگاه های مختلف دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در راستای گسترش روابط تهران و اسلام آباد و با توجه به قوانین در خدمت منافع هر دو کشور است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امیرعبداللهیان: اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دوکشور است"، کلیک کنید.