جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک

صندوق تصفیه | انتقام پرسپولیس از گربه سیاه در اراک

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در درگیری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تینو مدرن، در چارچوب یک شانزدهمین دوره رقابت های جام حذفی انتخابات فردا از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک، المنیوم و پرسپولیسی. تیم های اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که آلمینیوم همیشه رقیب جدی پرسپولیس بوده و چندین بار مقابل پرافتخارترین تیم فوتبال ایران پیروز شده است تا جایی که در 9 دیدار قبلی دو تیم، هر تیم سهمی دارد. 4 برد و یک بازی با تساوی به پایان رسید. در این فصل دیدارهای دو تیم با نتیجه یک بر صفر در تهران به پیروزی رسیدند و امیر نوری در اراک یک گل استثنایی به ثمر رساند تا تنها شکست پرسپولیس در پایان بازی رقم بخورد. هفته نهم دور دوم لیگ برتر در آلومینیوم.

نکته جالب در مورد جام حذفی این است که دو تیم یک بار در جام حذفی به مصاف هم رفته اند و اکنون اراک المینیوما 1401 با مربیگری مهدی رحمتی در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر 2 شاگردان مکتبه حسینی را شکست داده است تیم چهارم آنها نیز در اراک است که در 5 دیداری که المنیوم میزبان پرسپولیس بود 80 درصد موفقیت را به ثبت رساند.

از طرفی پرسپولیسی که مثل استقلال مشکل مالکیتش را حل کرده، بعد از شکست هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم، تنها یک تساوی در دربی دید و همه بازی هایش را با پیروزی به پایان رساند و در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. قرارداد ذهنی اسمار ویرا توانست پرسپولیس را کاملا از بحران خارج کند و به یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی تبدیل شود. پیشرفت فلسطینی ها محسوس است و بیشتر هواداران تمایل خود را برای تمدید قرارداد سرمربی برزیلی اعلام کردند. بدون شک، عثار زمانی که گربه سیاه تیمش را رهبری کند، تیمش را یک قدم جلوتر به سمت کسب سه گانه با برتری نسبت به آلومینیوم خواهد برد.

عثمر به دلیل مصدومیت نمی تواند از علیرضا بیرانوند و امید الیشاه در بازی آلومینیوم استفاده کند و وحدت حنان اف که به تازگی تمرینات با توپ را آغاز کرده است نیز ممکن است به میدان نرود. تیم آلومینیوم نیز به دلیل مصدومیت ابوالفضل سلیمانی غایب است. باید دید در دهمین دیدار آلومینیوم و پرسپولیس باید برنده شود که کدام تیم در بردهای رودررو به مصاف هم می رود. پرسپولیسی که می خواهد شکست دو سال پیش را جبران کند یا آلومینیومی که به دنبال یک برد بزرگ است. نکته جالب اینجاست که امیررضا رفیعی که در چهار بازی لیگ برتر به جای بیرانوند به میدان رفته هنوز دروازه خود را باز نکرده و می خواهد این روند را در جام حذفی نیز ادامه دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک"، کلیک کنید.