برگزاری کنفرانس علمی هپاتیت A در بیمارستان رازی قایمشهر

تینو مدرن/ مازندران نشست علمی هپاتیت A توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور دکتر سید معد علویان رییس شبکه درمان هپاتیت ایران، جمعی از اساتید و متخصصان عفونی و ویروس شناسی، پزشکان و پرستاران در سالن آمفی تیاتر برگزار شد. سالن مرکز آموزش و تحقیقات پزشکی رازی قایمشهر.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در همایش علمی هپاتیت A قایم شهر از اینکه سالن کوثر میزبان اولین همایش مهم پس از افتتاح ساختمان جدید بیمارستان است، ابراز خوشحالی کرد و گفت: هپاتیت ویروسی که کبد را درگیر می کند یکی از آنها علل شایع نارسایی کبد را کبد در نظر می گیرند.

دکتر فرهاد گلامی همچنین گفت: پس از اجرای برنامه های پیشگیری از هپاتیت B و واکسیناسیون های مربوطه و همچنین روش نوین درمانی، شیوع این بیماری کاهش یافته و افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند، بهتر درمان شده اند.

وی هدف از برگزاری این سمینار را ارتقای سطح آگاهی پزشکان، بازنگری دانش قبلی، ارایه دانش جدید و دستاوردهای نوین و بهره مندی پزشکان استان از تجربیات علمی و مطالب ارایه شده توسط متخصصان برجسته کشور در حوزه علمیه دانست. رشته علم وی در این سمینار بر ارتقای مردم در حوزه پزشکی برای ارایه خدمات در زمینه بیماری های ویروسی کبد تاکید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برنامه های این دانشگاه بر اساس برنامه ریزی های وزارت بهداشت مطلع شد و یادآور شد: واکسیناسیون هپاتیت B یکی از مهم ترین اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

این مسیول تصریح کرد: با این اقدام که از 20 سال پیش آغاز شده و همچنین با یک روش درمانی جدید، انتقال هپاتیت B و هپاتیت C به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

خلامی با تاکید بر اینکه هپاتیت A در سطح پیشگیرانه به ویژه با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی قابل کنترل است، گفت: فاضلاب و آب های آلوده نقش زیادی در انتقال این بیماری دارند و به طور فزاینده ای شرایط بهداشت فردی و جامعه بهبود می یابد. . انتقال بیماری کمتر است.»

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری کنفرانس علمی هپاتیت A در بیمارستان رازی قایمشهر" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری کنفرانس علمی هپاتیت A در بیمارستان رازی قایمشهر"، کلیک کنید.