برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن ، محمد حسین ذوالفقاری بعدازظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار تینو مدرن. کلمات وی در جمع خبرنگاران که مورد استقبال سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان قرار گرفت، همچنین با بیان اینکه طبق برنامه روزانه جشنواره نیکوکاری در استان سمنان همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، اظهار داشت: روز این رویداد 23 اسفند مصادف با سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان است و خیریه خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: کار جمع آوری کمک های مردمی توسط مراکز خیریه از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 30 مرکز تفریحی خیریه در خیابان های شهرستان های استان راه اندازی می شود، گفت: خیران استان سمنان می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار این پایگاه ها قرار دهند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه 160 مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک های مردمی نیکوکار استان سمنان هستند، گفت: این مراکز به نیازمندان کمک رسانی می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه کمک های مردمی در نماز جمعه 27 اسفندماه جمع آوری می شود، ادامه داد: شهروندان می توانند از طریق درگاه بانکی با شماره کارت مجازی 6037997950030438 بانک ملی و یا با گرفتن کد دستوری در این امر مشارکت کنند. #8877*023.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.