بررسی آخرین دستاورد های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری

بررسی آخرین دستاوردها در زمینه پایداری انرژی در کنفرانس بین المللی تاب آوری و پایداری انرژی

اولین کنفرانس بین المللی پایداری و پایداری انرژی توسط دانشگاه صنعتی شریف با حضور محققان و صاحب نظران و با هدف ارایه آخرین دستاوردها و تحقیقات در زمینه پایداری انرژی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش خبرگزاری تینو مدرن، سید عباس موسوی رییس دانشگاه فنی شریف در مراسم افتتاحیه این همایش ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: افتخار بزرگی است برای ما برای برگزاری کنفرانس بین المللی تاب آوری و پایداری انرژی، محققان و کارشناسان حوزه های مختلف انرژی مانند سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی، مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم می آورد.

وی در ادامه سخنان خود به اهداف این کنفرانس پرداخت و گفت: حل مسایل جدید فنی و تجاری و به اشتراک گذاری نتایج تجربی ارزشمند محققان در زمینه مقاومت و پایداری انرژی هدف اصلی این کنفرانس بین المللی و آموزشی است. موسسات، سخنرانی های کلیدی، ارایه مقاله و پوستر از برنامه های اصلی این همایش چهار روزه خواهد بود.

رییس دانشگاه بیان کرد؛ در بخشی دیگر از این رویداد بین المللی، شرکت ها و بخش های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را با برپایی نمایشگاهی ارایه می کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری این همایش همکاری خوبی بین سازمان های دولتی و خصوصی کشورهای مختلف صورت گیرد.

تقویت ارتباط دانشگاه های کشور با پژوهشگران منطقه ای

همچنین مجید عباسپور دبیر همایش بین المللی پایداری و تداوم انرژی گفت: در این همایش تلاش شده تا ارتباط خوبی بین دانشگاه های داخلی و محققان و معلمان کشورهای منطقه برقرار شود. و امیدواریم به لطف سازمان ملل متحد در ایران، با استفاده از آخرین دانش روز در زمینه علم محیط زیست و استفاده از انرژی های پاک در کشورمان، فعالیتی جدی باشد.

وی گفت: در زمینه دانش فنی و فنی این همکاری به شدت احساس شد و با توجه به این نیاز با حضور اساتید و پژوهشگرانی از مجارستان، اسکاتلند، ایرلند، روسیه، ترکیه، اتریش، مالزی، عراق تلاش کردند. ازبکستان و پاکستان با حضور نمایندگان نهادهای دولتی و پژوهشگران و کارشناسان داخلی و بین المللی در زمینه پایش انرژی و یا مسایل مربوط به سرمایه گذاری و مدیریت در حوزه انرژی دیدار می کنند.

دبیر کنفرانس بین المللی تاب آوری و پایداری انرژی تصریح کرد: در این کنفرانس با حضور کارشناسان YASA (موسسه بین المللی تحلیل سیستم های کاربردی) برنامه هایی در قالب کارگاه های آموزشی و TEDTALK برگزار می شود. سازمان های دولتی و دانشمندان و محققان داخلی که به آخرین دستاوردها در زمینه انرژی، آب و محیط زیست نزدیک می شوند. همچنین در نظر داریم یک دبیرخانه دایمی برای همکاری های داخلی و بین المللی دایمی در موسسه مطالعات انرژی و آب تعیین کنیم تا ارتباط بین جامعه دانشگاهی در طول سال حفظ شود.

اشتباه است؛ این کنفرانس می تواند فرصت خوبی برای دیدار و ارتباط با اساتید مبتکر و شرکت های حرفه ای و همچنین آشنایی با آخرین سیاست های مربوط به مقاومت در برابر انرژی و پایداری در جهان باشد.
g

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی آخرین دستاورد های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی آخرین دستاورد های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری"، کلیک کنید.