اهتمام بر شکل گیری «کارگروه تسهیل» برای آسان سازی فعالیت های دانش بنیان

اهتمام بر شکل گیری «کارگروه تسهیل» برای آسان سازی فعالیت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن از کرمانشاه، محمد طیب سهرایی عصر امروز شنبه (14 بهمن ماه) در نشست با مدیران شرکت دانش بنیان که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی استان کرمانشاه برگزار شد، اعلام کرد: این نگاه تفاوتی است که بین آنها وجود دارد. آنها و آنچه ما داشتیم. ما اکنون هدیه بی نظیر خداوند را به مردم ایران نشان می دهیم.

وی همچنین گفت: اینکه شما می توانید حضور در یک مکان شفا را تجربه کنید، دریای ارزشمندی دارد، برای مردم ما عادی شده است که سه ماهواره در جو قرار داده ایم، اما این برای ما خبر است. همسایه هایی که با هم سابقه مشترک دارند، این یک خواسته است.

فرماندار کرماشان تصریح کرد: این اتفاق که ما انتخابات چندین ساله انقلاب اسلامی را برگزار کردیم برای مردم منطقه آرزوست، در آن دوره بودیم که ایستگاه رادیویی انگلیسی برای پنج هزار مستشار آمریکایی تاسیس شد. در اصفهان و امروز کشتی هایی که با افتخار از تنگه هرمز عبور می کنند باید خود را به فارسی معرفی کنند.

سهری گفت: کرماشان دارای مزیت های زیادی است اما توانایی های زیادی نیز دارد.

وی بر این نکته تاکید کرد: عزت برای سخت کوشی است و ما با تلاش فراوان به دستاوردهایی رسیدیم که شما پیشوای آن هستید، برای این دستاوردها زحمات و خون داده شد، آرزوی من این است که خسته نباشید و ادامه دهید. راه خود را استقامت کن

وی همچنین گفت: نکته بعدی این است که امیدوارم این مجالس که امروز برای اولین بار برگزار شد ادامه داشته باشد و به آشتی هویت های متقابل برسیم و بحث امروز در این زمینه به نفع دو طرف باشد.

فرماندار کرماشان تصریح کرد: در نحوه ساماندهی پایگاه های دانش برای اثربخشی بیشتر، اولین بودن آنها می تواند گام مهمی باشد، نقاط مشترک می تواند منجر به دبیرخانه ها و حوزه های موثر شود و نمایندگان گروه ها از بانک های استانی نتیجه بگیرند.

وی تصریح کرد: امیدواریم «کارگروه تسهیل گری» برای شرکت های علمی; در این ماه ها به این موضوع به شکل های مختلف توجه کرده ایم که ایرانی ها با تعادل حرکت کنند.

سهرایی بیان کرد: با توجه به مسافتی که در استان برای رسیدن به تعادل دریافت کرده ایم، استفاده از دانش بنیان ها و استفاده از توانمندی های استان، کارخانه ها، بازارها، تجهیزات، نیروی انسانی و تولیدات در حد امکان بسیار حایز اهمیت است. در منطقه پوست

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهتمام بر شکل گیری «کارگروه تسهیل» برای آسان سازی فعالیت های دانش بنیان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهتمام بر شکل گیری «کارگروه تسهیل» برای آسان سازی فعالیت های دانش بنیان"، کلیک کنید.