اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»

مرکز ارتباطات فرماندهی انتظامی ایران در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از همکاری و حمایت مردم ایران از اجرای «پروژه نور»، گزارش اقدامات فرجا از ابتدای اجرای این طرح را تشریح کرد. .

به گزارش تینو مدرن، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی این کشور درباره «طرح نور» (ادف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور در روز شنبه 25 بفرنبار سال 1403 اکثر بانوان این منطقه به همراه نیروهای انتظامی و امنیتی پیوستند. گزارش های میدانی و تحقیقات گسترده با ابزار هوشمند نشان می دهد که وضعیت عفاف و حجاب در کشور نسبت به قبل از اجرای طرح بهتر شده است و این شرایط در روزها و هفته های آینده روند بهتر و مطلوب تری را شاهد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری پلیس، بر این اساس اجرای طرح نور با توجه به مطالبات عمومی جامعه و دستگاه های اجرایی کشور و بر اساس وظایف محوله از سوی پلیس از جمله ادامه خواهد داشت. ماموریت های امنیتی و انتظامی و برخی رسوایی های رسانه ای به دلیل ایجاد رسانه، بر عزم پلیس برای اجرای سناریوهای جعلی تاثیری نخواهد داشت. شایان ذکر است پلیس نیز عاری از خطا و خطا نبوده و با هرگونه تخلف احتمالی ماموران برخورد خواهد شد. فضا و راهبرد کنونی فارک در شرایط کنونی، صیانت از نظم و انضباط اجتماعی در چارچوبی مثبت و محتاطانه است و صرفاً به مقرراتی می پردازد که شخصیت و شان شهروندان ایرانی با حساسیت و حساسیت را زیر پا می گذارد.

در پایان با تقدیر و تشکر از پلیس وظیفه شناس که با شجاعت و از خودگذشتگی در کنار مسیولین برای انجام این وظیفه مهم تلاش می کنند، از شما درک و مردم عزیزی که همیشه و پیوسته با پلیس همکاری می کنید، تشکر می کنیم. امنیت روانی و اجتماعی جامعه را ارتقا دهید و با هم باشید.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه شماره 3 فراجا درباره اجرای «طرح نور»"، کلیک کنید.