استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد

تینو مدرن:

دیدن هر هفته 8 بازی در لیگ برتر ایران با حضور 16 مربی خط، کم کم به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل می شود! هر هفته تیم های بدون سرمربی با گوشی در دست در بالای سکوها می نشینند و با استرس بازی های تیمشان را تماشا می کنند.

عبدالله وایسی این هفته استیضاح شد. همان که همین هفته پیش هدایت فولاد را برعهده گرفت! آسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس با اخراج قبل از بازی نتوانست در حاشیه باشد. نمونه های هفته های قبل آنقدر زیاد بود که مثال ها بی نیاز هستند. اما در کمال تعجب این هفته بار دیگر به جواد نکونام اخطار داده شد که بازی بعدی را از دست بدهد! چگونه یک مربی بزرگ و با تجربه می تواند یک اشتباه را چندین بار در یک فصل تکرار کند؟

در بازی با آلومینیوم، استقلال برد اما سرمربی خود را از دست داد، مثل بازی هفته قبل که پرسپولیس گل گهر را شکست داد، اما ویرا شکست خورد و بدترین چیز این است که همه این مربیان فقط به دلیل اخطار و محرومیت به دلیلی!

واقعا عجیب است که در فوتبال ما هر دو برنده و بازنده یک کار را انجام می دهند و با اعتراض به داور کارت می گیرند و بازی بعدی تیمشان را می بازند. اگر فقط می شد این بدبختی زشت را یک بار برای همیشه ریشه کن کرد، یا با محرومیت طولانی، یا با جریمه های مالی سنگین و یا غیره، کجای دنیا یک مربی یا بازیکن شغل داوری دارد؟

چرا مربیان ما به راحتی فرصت پیوستن به تیم خود را در اعتراض به داور از دست می دهند؟ آیا حضور و عدم حضورشان یکی است؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد"، کلیک کنید.