استارت رسمی سپاهان در ۳ جبهه با تاکید بر قانون‌مداری

استارت رسمی سپاهان در ۳ جبهه با تاکید بر قانون‌مداری

تینو مدرن/اصفهان سپاهان که کمتر از یک هفته پیش در پایان فصل فوتبال 1402-1402 قهرمان جهان شد، اعلام کرد که برای ساخت تیمی قدرتمند برای حضور در سه جبهه لیگ برتر، جام ذوب و جام حذفی تلاش کرده است. مسابقات آسیایی

تیم فوتبال سپاهان پس از یک فصل پر فراز و نشیب بالاخره موفق شد قهرمانی خود را در جام حذفی به ثبت برساند و جامی را به خانه برد تا پایان خود را جشن بگیرد.

این در حالی است که نیمه طلایی جهان که در این فصل با چالش های زیادی روبرو بوده است، به عنوان آخرین تیم به وقت استراحت رفت.

از سوی دیگر نماینده فوتبال اصفهان در جام جهانی باید میزبان شباب الاهلی امارات در بازی های لیگ نخبگان باشد که تنها 40 روز دیگر باقی مانده است و این مستلزم تسریع در کار تعیین شرایط بازیکنان است. انتقال و ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی.

ژوزه مورائیس که در دومین سال آماده سازی خود در این فصل در فوتبال ایران، بسیاری را پشت سر گذاشت، در هفته های پایانی لیگ زمزمه هایی مبنی بر جدایی یا آمادگی برای هر تصمیمی به گوش می رسید، البته این صحبت ها قبل از قهرمانی بود. ، و مدیرعامل جدید سپاهان علنا ​​اعلام کرده که برای فصل آینده با او قرارداد دارند.

به گزارش تینو مدرن، سپاهان در نیم فصل قرارداد خود را تمدید کرد تا ستارگانی چون مغانلو به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر، رامین رضاییان چهارمین پاسور برتر لیگ و فرشاد احمدزاده در میانه را به خدمت بگیرند. این فصل او را به دردسر انداخت که رضاییان بلافاصله پس از کسب عنوان قهرمانی در رسانه ها از جدایی خود از گروه سپاهانی خبر داد.

اما باشگاه سپاهان پس از گذراندن روزهای سخت و رسیدن به جام حذفی، در پیامی از هواداران، کارکنان و بازیکنان تیم فوتبال، کارکنان باشگاه و فولاد مبارکه و اصحاب رسانه تشکر کرد و اعلام کرد: مدیریت سپاهان باشگاه اعلام کرد: شروع به ساخت یک تیم قوی برای کار کرده است و بر اساس سیاست شرکت فولاد مبارکه و هیئت مدیره باشگاه و همچنین بر اساس اصل قانون مداری، سعی در تقویت تیم دارد. با موفقیت شرکت کنید سه جبهه لیگ مسابقات، جام ذوب و مسابقات آسیایی تا سپاهان بار دیگر خوشحالی هواداران سپاهان را به همراه داشته باشد و مردم فهیم اصفهان را نیز به ارمغان بیاورد.

حال باید دید طلایی ها این فرصت کوتاه را برای حضور در رقابت های حساس آسیایی چگونه مدیریت خواهند کرد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استارت رسمی سپاهان در ۳ جبهه با تاکید بر قانون‌مداری" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استارت رسمی سپاهان در ۳ جبهه با تاکید بر قانون‌مداری"، کلیک کنید.