آخرین خبر از وضعیت مصدومیت کنعانی زادگان

تینو مدرن:

محمد حسین کنعانی زادگان در دیدار رفت 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم جدول مصدوم شد و در دقیقه 87 جای خود را به مسعود ریگی داد.

مدافع تیم ملی ایران توسط پزشکان این تیم معاینه شد و مشخص شد مصدومیتش جدی نیست. با این حال او در تمرین ریکاوری امروز تیمش برای حضور در بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس در لیگ برتر به پایش فشار نیاورد.

کنیز زادگان یکی از بازیکنان ثابت خط دفاعی فارس در فصل جاری بوده است که در جام ملت های آسیا 2023 در قلب خط دفاعی تیم ملی ایران قرار گرفته و نمی خواهد رویه همیشگی خود را تغییر دهد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و خوزستان روز جمعه 27 اسفندماه ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین خبر از وضعیت مصدومیت کنعانی زادگان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین خبر از وضعیت مصدومیت کنعانی زادگان"، کلیک کنید.