شهروندان ابتلا به بیماری های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند

شهروندان ابتلا به بیماری های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند

تینو مدرن/ سمنان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بر رعایت نکات بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: شهروندان با بیماری های حاد تنفسی، کرونا و آنفولانزا به شوخی برخورد نکنند.

دکتر سید کساییان امروز 7 اسفند گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی نقش مهمی در حفاظت فردی در برابر بیماری های تنفسی، کرونا و آنفولانزا دارد و انتظار می رود آحاد جامعه در این زمینه سهل انگاری نکنند. طی 2 ماه گذشته میزان ابتلا به بیماری های تنفسی در مناطق نزدیک به دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزایش یافته است، اما اکنون وضعیت رو به بهبود است.

وی تصریح کرد: گزارش های شیوع بیماری های شایع تنفسی هر هفته بررسی و تحلیل می شود و در صورت توجه شهروندان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در نظر گرفتن میزان درگیری افراد مبتلا به بیماری های حاد تنفسی در 2 ماه گذشته و حضور از وجود آنتی بادی در بدن آنها، انتظار می رود که میزان عفونت کاهش یابد.

رییس مرکز بهداشت استان سمنان نیز گفت: تب، آبریزش بینی، خستگی، بی حالی، سرفه، سردرد و گلودرد از علایم سرماخوردگی، کرونا و آنفولانزا و استفاده از ماسک، شستن دست ها و فاصله گذاری اجتماعی است. نقش مهمی در پیشگیری از عفونت و انتقال ویروس دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گفت: خوردن مایعات زیاد، استراحت و مصرف مواد غذایی مقوی برای تامین قدرت از دست رفته بدن به دلیل دمای 40 درجه در درمان بیماری ضروری است. سرد ، آنفولانزا و کرونا.

در ادامه مسیول اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تمامی آمبولانس های مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی نوسازی و مجهز به GPS شدند. .

پژمان قارییان همچنین گفت: تعیین وضعیت، سرعت و وضعیت آمبولانس های اورژانس در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی اقدامی موثر و مفید برای بهبود کار و بالا بردن کیفیت خدمات پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان از سال 1397 اقداماتی را برای ارتقای کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی با آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی با سیستم ژیولوکیشن انجام داده و در اسفند ماه سال جاری تمامی آمبولانس ها به بهره برداری رسید. اضافه و به روز شد.

قاریان گفت: در خصوص طرح یکسان سازی مراکز پیام و راه اندازی هییت مرکزی در این استان و به منظور نظارت مستمر بر آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی در وظایف واحد دیسپچینگ و مدیریت مرکز ارتباطات، ضروری است. . استفاده از سیستم موقعیت یابی جغرافیایی بیش از پیش است.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهروندان ابتلا به بیماری های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهروندان ابتلا به بیماری های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند"، کلیک کنید.