بیانیه ستاد حقوق بشر ایران به دنبال شهادت سید هاشم صفی‌الدین

بیانیه ستاد حقوق بشر ایران به دنبال شهادت سید هاشم صفی‌الدین

کانون حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران پس از اعلام خبر شهادت سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش تینو مدرن، در متن این بیانیه آمده است: سازمان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله و جمعی را محکوم کرد. دوستان در جریان حمله قاتل رژیم صهیونیستی در حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ملت های غیور و مقاوم لبنان، فلسطین و دیگر ملت های مسلمان و آزاده جهان به رهبران و مبارزان حزب الله ایران تبریک و تسلیت گفتند.

سید هاشم صفی الدین برادار حامی، سنجش و مؤمن شهید بزرگوار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مواقع سختی و دشواری بود. او بیشتر عمر خود را در خدمت حزب الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد و در سال های عمر شریفش با احساس مسئولیت و اقتدار مدیریت شورای اجرایی و نهادهای مختلف آن را در عرصه های مختلف و همه چیز بر عهده داشت. . که مربوط به فعالیت های او بود. با یاران مقاومت ارتباط تنگاتنگی داشت و یار خانواده شهدا بود تا اینکه خداوند با عزت و کرامت او را در کاروان نورانی شهدا قرار داد.

رژیم اشغالگر و قاتل صهیونیستی و سران فاسد آن که این روزها با حمایت همپیمانان خود از مرز وحشیگری و آدم کشی در دنیای مدرن عبور کرده اند و برای همه این شرارت ها حدی نمی بینند، می توانند به اهداف شوم خود برسند. او کشتار آزادیخواهان را در باور باطل خود می بیند، غافل از اینکه صدها مجاهد راه خدا به ریختن خون پاک آن بزرگان افتخار خواهند کرد و تا نابودی کامل دشمنان انسانیت و سبعیت به راه خود ادامه خواهند داد. جبهه کاذب

متأسفانه سکوت، انفعال و ناتوانی سازوکارها و نهادهای حقوق بشری و شورای امنیت سازمان ملل متحد و حمایت برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا از سران جنگ طلب رژیم قاتل صهیونیستی و نخست وزیر کودک کش این رژیم که دادگاه کیفری بین‌المللی درخواست صدور حکم بازداشت برای جنایات مرتکب، جنگ به راه انداخته شد، این رژیم اشغالگر به انحطاط فلسطینی‌ها و گسترش میدان نبرد، کشتار و تروریسم در سراسر منطقه عجله کرد.

کانون حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، علیرغم محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی، به مسئولیت مستقیم آمریکا و سایر کشورهای حامی این جنایت رژیم غاصب توجه کرده و شهادت سران رژیم اشغالگر را اعلام کرده است. مقاومت بر اساس اراده، ایمان و اراده رهبرانشان، مبارزان غیور است. رژیم آپارتاید در منطقه و به دست آوردن حقوق ملت فلسطین و مردم منطقه به ویژه حق اولیه فلسطینیان در سرنوشت خود.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیانیه ستاد حقوق بشر ایران به دنبال شهادت سید هاشم صفی‌الدین" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیانیه ستاد حقوق بشر ایران به دنبال شهادت سید هاشم صفی‌الدین"، کلیک کنید.