صدور کیفرخواست علیه ۷ اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران

کیفرخواست علیه 7 اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران صادر شد

رژیم صهیونیستی از اتهام جاسوسی برای ایران علیه 7 اسرائیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، دادستانی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه علیه اعضای این شبکه متهم به جاسوسی برای ایران اعلام کرد.

تایمز اسرائیل مدعی است که این پنجمین طرح جاسوسی ایران است که در یک ماه گذشته فاش شده است. مظنونان این پرونده همگی مرد و سن آنها بین 19 تا 23 سال است.

رسانه های اسرائیلی می گویند که هیچ یک از آنها سابقه کیفری یا امنیتی ندارند.

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه ۷ تن از اعضای این گروه را متهم کرد که ایران تلاش کرده دانشمند هسته ای اسرائیلی و شهردار شهری در مرکز فلسطین اشغالی را به وحشت انداخته باشد.

سرپرست این گروه فردی به نام «رامی علیان» است که 23 سال سن دارد.

روزنامه تایمز اسراییل نوشت که وی به مبلغ 7000 دلار توسط ایران دستگیر و سپس 6 نفر دیگر را به کار گماشت.

روز گذشته روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که سازمان های امنیتی اسرائیل در حال بررسی نحوه برخورد با افزایش فعالیت های جاسوسی ایران هستند.

یکی از مقامات ارشد سازمان امنیت داخلی و اطلاعات اسرائیل (شبک) به یدیعوت آحارونوت گفت که تلاش‌های سیستماتیک ایران برای هدف قرار دادن مقامات بلندپایه اسرائیل وجود دارد.

شبیک روز سه شنبه مدعی شد که گروهی از جاسوسان ایرانی را در بیت المقدس شرقی شناسایی کرده است.

گفته می شود این گروه قصد کشتن یک دانشمند هسته ای و یک شهردار را داشته است.

شبیک روز دوشنبه از دستگیری ۷ ​​نفر دیگر به ظن جاسوسی برای ایران خبر داد. دادستانی کل رژیم صهیونیستی مدعی شد که این 7 مظنون نزدیک به 600 کار از جمله جمع آوری اطلاعات در سایت های حساس نظامی و زیرساختی و شناسایی اهداف احتمالی انسانی ایران انجام داده اند.

یدیعوت آحارونوت می نویسد که چند اسرائیلی در ماه های اخیر به ظن همکاری با سازمان های اطلاعاتی ایران دستگیر شده اند.

مقامات امنیتی به این روزنامه گفته اند که نهادهای امنیتی از تلاش های روزافزون ایران آگاه هستند و تلاش های خود را برای شکست آنها افزایش داده اند.

یکی از مسئولان حشدشیبی که نامش فاش نشده است به این روزنامه گفت: آگاهی عمومی در این زمینه می تواند مردم را در فضای مجازی بیشتر آگاه، مشکوک و محتاط کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور کیفرخواست علیه ۷ اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور کیفرخواست علیه ۷ اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران"، کلیک کنید.