عکس| خداحافظی جذاب ژرمن‌ها با اسطوره‌ها

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن؛ بازی با هلند جدا از حساسیتی که دارد برای هواداران مانشافت تفاوت زیادی نسبت به دیگر بازی های این تیم دارد. زیرا آنها از ستاره های سابقی که پس از یورو 2024 از تیم ملی خداحافظی کردند، تجلیل کردند.

به گزارش “ورزش سه”، الکای گوندوگان، مانوئل نویر، توماس مولر و تونی کروس پس از حضور در مسابقات یورو 2024 به همراه تیم ملی تصمیم گرفتند از تیم ملی خداحافظی کنند.

در عین حال پیشنهاد شد مراسم خداحافظی این 4 بازیکن در یکی از بازی های خانگی تیم ملی برگزار شود و هواداران نیز از آنها تشکر کنند.

پس از پایان سخنرانی، بازی مقابل هلند در خانه به همین مناسبت انتخاب شد. اما تونی کروس به دلیل مشکلات مربوط به آکادمی خود در مادرید نتوانست در این بازی شرکت کند اما گوندوگان، نویر و مولر برای این بازی روی سکوها حضور دارند.

در ابتدای بازی هواداران از زحمات این بازیکنان برای تیم ملی با طرحی زیبا که روی آن «افسانه ها» نوشته شده بود، قدردانی کردند.

2094912

بیشتر بخوانید:

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| خداحافظی جذاب ژرمن‌ها با اسطوره‌ها" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| خداحافظی جذاب ژرمن‌ها با اسطوره‌ها"، کلیک کنید.