خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تینو مدرن، محمدجعفر شهبازی شامگاه دوشنبه در سفر به استان مرکزی برای دیدار با خانواده شهید وحیدرضا رسولی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا برای کسب روحیه معنوی و خدمتگزاری ضروری است. دست خانواده شهدا را ببوس زیرا این خانواده ها دارای منزلت و منزلت هستند.

شهبازی ادامه داد: خداوند متعال با شهدا و ایثارگران پیمان بست. جمعهدر قیامت که همه بندگان را در نظر می گیرد، شهید را در نظر نمی گیرد و با ریختن اولین قطره خون او را پاک می کند و بهشت ​​را به او می بخشد.

دستیار اول قوه قضائیه نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: همه شایسته شهدا نیستند زیرا شهدا راه خود را انتخاب کردند و این تفاوت را در وصیت نامه آنها می توان دید.

شهبازی صبر و مقاومت را برای خانواده شهدا مثال زد و گفت: خانواده شهدا با خانواده های دیگر متفاوت است. جمهوری اسلامی جمعه.

وی تکریم خانواده شهدا را یک وظیفه شرعی دانست و اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم آرمان های شهدا را محقق کنیم و در راه خدمت به نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

در این دیدار مادر و پدر شهدا به بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان پرداختند.

در پایان این دیدار محمد جعفر شهبازی با اهدای لوح و قرآنی نفس گیر به پدر و مادر شهید تسلیت گفت.

گفتنی است، شهید «واحیدرضا رسولی» جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سروان» بود که در سوم مرداد 1397 در درگیری با فروشندگان مواد مخدر به شهادت رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.