جمع طهرانی‌ مقدم‌ها – خبرگزاری تینو مدرن

خبرنگار تینو مدرن از دیدار نخبگان با رهبر انقلاب؛

اولین مجموعه تهرانی

الان که چند ساعت از عملیات موشکی ایران می گذرد، حسینی امام خمینی (ره) میزبان مردم است، اگر بگویم تعدادی از آنها تهرانی مخدم، رضایی نژاد و فخری زاده هستند، اغراق نیست.

گروه سیاست آژانس تینو مدرن;: ساعت 7:45 بامداد 20 مهرماه است یا شاید بهتر است این بار 13 ساعت به عقب برگردیم و ماجرای دیدار حسینی امام خمینی (ره) را بگوییم، آن ساعتی که تیتر اول همه آژانس های دنیا شد. فقط در چند ثانیه “ایران به قلب اسرائیل حمله کرد” و در کمتر از 15 دقیقه بیش از 180 موشک مافوق صوت به تل آویو رسید. در تمام این لحظات غرور آفرین نام شهید تهرانی مخدم و درود و احترام به این شهید بزرگوار در صفحه مجازی بسیاری از مردم ایران و کشورهای عربی و تمامی آزادی خواهان جهان دیده می شد.

الان که چند ساعت از عملیات موشکی ایران می گذرد، حسینی امام خمینی (ره) میزبان مردم است، اگر بگویم تعدادی از آنها تهرانی مخدم، رضایی نژاد و فخری زاده هستند، اغراق نیست. بر سر رهبر انقلاب حدیثی از امیرمؤمنان علیه السلام قرار داده شده است: «علم میراث گرانقدر است». شاید این بهترین توصیف برای این قشر باشد، قطعا هر کدام از این نخبگانی که با هر تخصص و با هر دیدگاهی به دیدار رهبر خود آمده اند، میراث ارزشمند «ایران» هستند.

مجموعه تهرانی مقدم

چند نفر دیگر مقدم تهرانی در این شلوغی هستند؟

برخی از آنها بارها و بسیاری دیگر برای اولین بار در این جلسه شرکت می کنند. زمزمه پشت چشم ها و گفتگوی آنها ثابت می کند که آنها شب بیدار هستند و دنبال انتقام دیشب ایران از اسرائیل هستند.

کنار هم می نشینند و با هم صحبت می کنند. پس از احوالپرسی و معرفی خودم، یکی از جالب ترین صحبت هایی که در این چند سال داشتم، چه 30 ساله و چه داور، از آنها می پرسم: «به نظر شما چند تهرانی مقدم در این منطقه وجود دارد؟» گروه؟” این سوالی است که من از این میراث های گرانبها می پرسم.

خانم قاضی می گوید: شاید یکی دو تا. دیگری یکی از اعضای هیئت علمی رشته فیزیولوژی است، با قاطعیت پاسخ می دهد: «البته شک نکنید» می روم به خط بعدی. او در 32 سالگی مدیر یک شرکت علمی است، در پاسخ به سوال من می گوید: اگر از این نسل حمایت شود، هر کدام تهرانی می شوند.

موشک های علمی سنگین

یک نفر دیگر در المپیک طلا گرفت و توضیح جالبی دارد، پاسخ می دهد: «هر شاخه علم موشک است و هر نخبه تهرانی پیشرفته» اگر به جمعیت نگاه کنم درست است؛ هر رشته علمی یک موشک است. «این گروه، گروه اسلاف بالقوه تهران هستند»

بعد از صحبت با خانم تدایی به سراغ آقایان می روم، ایشان متولد 79 هستند و در زمینه بیوتکنولوژی بهترین هستند، وقتی می پرسم چند تهرانی مقدم دیگر در این گروه هستند؟ او پاسخ می دهد، نمی توانم تعداد را بگویم، اما ممکن است خارج از این گروه باشند.

دوباره به خانم ها برمی گردم. نخبگان رشته ریاضیات است و شرایط بد، عدم پشتیبانی پژوهشی، ساعات کاری نابرابر زنان و مقاومت سازمان ها در برابر ورود نیروهای نخبه و نوآوری آنقدر غم انگیز است که نمی پرسم.

به سراغ افرادی می روم که در ردیف های اول می نشینند، او 11 عنوان در کنفرانس های بین المللی دارد و در زمینه مطالعات هنر پیشرو است، از دیگران به تفصیل به من پاسخ می دهد: «اصل قضیه باید درست توضیح داده شود. علم. این یک ابزار است، این همه پتانسیل تهرانی ها برای رهبری آنها را نشان می دهد، اما باید شرایط مناسب را بیان کرد تا آنها احساس کنند اقتدار رسانه ها از بین رفته است و ما همیشه در موضع دفاعی هستیم، زیرا اولین بیان ماست ندارند.

قلب ها دردناک، مغزهای پر از افکار

تقریباً همه مشغول نوشتن هستند، من حالات آنها را می نویسم و ​​آنها دردها و غم هایشان را برای رهبران و رهبرانشان می نویسند.

در میان جمعیت دختری یک ساله را می بینم که موهای مجعد و لباس قرمزش نظرم را جلب می کند، کنار مادرش نشسته است اما حواس مادرش به دخترش است که خودش است. همچنین یک خانم با دو فرزند کوچک; پس حتماً باید صحبت را باز کنم، چند دقیقه ای صبر می کنم و در نهایت او یک دانشجوی نمونه کشوری در رشته ادبیات است، در پاسخ به سوال من می گوید: «تهران مقدم است. مدرسه شناور و خطای دشمن همان چیزی است که در اعداد می بینیم.

ساعت 9:05 است و سالن پر است، من تا انتهای سالن می روم، 3 تا پسر قد بلند با هم ایستاده اند و به جمعیت نگاه می کنند، هر 3 نفر دانشجوی ممتاز کامپیوتر متولد 84 هستند، پس 20 سال دارند. فکر می‌کنم اینها جوان‌ترین افراد تهران، رهبران بالقوه گروه هستند، فقط وسط به سوال من پاسخ می‌دهد و معتقد است که شاید یکی دو نفر دیگر از این گروه تهرانی در نهایت رهبری کنند.

زمان زیادی به مراسم نمانده، برمی گردم و می نشینم، با دقت به جمعیت نگاه می کنم، همه سر جای خود نشسته اند، صدای پسر کوچکی که پشت صندلی نشسته روی مادرش می آید. او تقریباً بر جایش حکومت می کند، اسمش «محمد حسن» است و تاتی تاتی تازه راه می رود، کمی با او بازی می کنم و یک ساعت دیگر مراسم شروع می شود.

عنوان شوخی بود

«رهبر ایران با تدابیر شدید امنیتی به مکانی امن منتقل شد» جمله ای است که رویترز تصور می کرد تیتر جنجالی برای یک خبر دست اول خواهد بود، اما زمانی که رهبر انقلاب ایران دقیقا ساعت 9:32 وارد حسینیه شدند. طبق معمول رسانه های غربی و عبری متوجه شدند که چرا در ایران این جمله برای ما شوخی است و تیتر خبری نیست. نه تنها این جلسه لغو نشد، صدها نخبه همیشه در همین حسینیه در کنار رهبرشان حضور داشتند.

اولین مجموعه تهرانی

رهبری در اولین جملات خود به این موضوع پرداختند و گفتند: با وجود اینکه این فضا فضای عزاداری عمومی کشور است و واقعاً ناراحت کننده است، اما این دیدار را به تعویق نینداختم، این جلسه از قبل برنامه ریزی شده بود، در سال جاری خواهد بود. مثلا من فکر می کنم این جلسه نباید به تعویق بیفتد، اما ما در عزا هستیم.

بلافاصله پس از ورود رهبر انقلاب، تلاوت قرآن آغاز شد، چشمانم در صف های فرعی پر از اشک شوق شد و هر کدام اشک آلود به رهبری نگاه می کنند. چشمانشان وزنه بزرگ و ستون موثری برای رشد و توسعه این کشور هستند که شاید پیشنهادهای خوبی برای مهاجرت داشته باشند، اما ماندند تا بسازند.

فضا ساده و باشکوه است، پرده های آبی رنگ یکدست، عکس شهید سید حسن نصرالله با کتیبه «مجاهد اعظم» و چند صد نفر از نخبگان در امنیت و آرامش کامل تنها ساعاتی پس از حمله انتقام جویانه ایران به اسرائیل. رئیس جمهور کشورشان در فضایی ساده و صمیمی از مشکلات و دغدغه های خود صحبت کنند.

دور کلاس های نخبگان

پس از قرائت قرآن، محمد نوروزی که از پزشکان نخبه ارتوپد است، برنامه را با شعر آغاز کرد و حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصادی دانش بنیان نیز گزارشی را از پشت سر خواند. 7 نفر برای رهبری انتخاب شدند تا در مورد موضوع تخصص خود صحبت کنند و شرایط کشور را در آن زمینه توضیح دهند.

میلاد لطفی دانشجوی دکتری روابط بین الملل اولین نفری بود که گزارشی از اهمیت دیپلماسی علمی، جذب دانشجویان بین المللی و چالش های موجود در این زمینه و راهکارهای حل مشکلات ارائه کرد که مورد توجه انقلابیون قرار گرفت. رهبر . و از آقا خواست که متن صحبت هایشان را داشته باشد.

حجت میان آبادی، دارنده مدرک دکتری مدیریت آب در خصوص چالش های امنیت آب و تاکید بر احیای دکترین امنیت آب و آن تاکید کرد: می خواهم دیدگاه جدیدی در حوزه امنیت آب ارائه کنم. اهمیت وی گزارشی از اهمیت علم و فناوری ارائه کرد.

پیشنهادات یک نخبه از نسل z

در میان سخنرانان، گزارش حنانه خرمدشتی که دانش آموز پایه دوازدهم است با استقبال متفاوتی روبرو شد. همه مخاطبان این جمع این مرحله را رد کردند و شاید به همین دلیل صحبت های حنانا با تکان دادن سر و لبخند همراه شد.

رسول لویی، دکترای توسعه کشاورزی در رشته توسعه کشاورزی، سید علی مدنی زاده، دکترای اقتصاد و دارنده سه مدال برنز المپیاد جهانی ریاضی در رشته نظام مدیریت، سجاد اتخی، دکترای رشته مدیریت منابع آب و مدیر شرکت دانش بنیان به اهمیت سواحل مکران پرداخت و به این نکته توجه کرد که یکی از سرمایه های اقتصادی ایران است.

محمد حسن و مادرش از وسط مراسم آمدند و روی صندلی کنار من نشستند. غم و اندوه محمد حسن ادامه داشت و صدای کودکانه او به صدای حضرت آخا پیوست، وقتی مراسم تمام شد مادرش با عجله خود را به محل سخنرانی رهبر انقلاب رساند و در قاب ماندگاری ثبت شد که دست حضرت آقا به سر محمد حسن اصابت کرد. شاید بعد از 20 سال به عنوان یک جوان نخبه در این صف ها بنشیند و شاید تهرانی مقدم ثانی شود.

اولین مجموعه تهرانی

جلسه تمام شد، نمی‌دانم دقیقاً امروز چقدر نخبگان و مهارت‌های علمی بالا در حسینیه وجود داشت، اما نمی‌توانم بنویسم که شاید کم و بیش نخبگانی داریم که به دلیل بی‌حوصلگی برخی افراد مهاجرت کرده‌اند. مسئولان موضوعی که در سال های اخیر همواره مورد توجه رهبر هوشمند بوده، انقلابی بوده و امیدواریم هر چه زودتر قدم های بلندی برای این دغدغه برداشته شود و به زودی این موضوع را تیتر کنیم: «همه رهبران. تهران به ایران بازگشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع طهرانی‌ مقدم‌ها – خبرگزاری تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع طهرانی‌ مقدم‌ها – خبرگزاری تینو مدرن"، کلیک کنید.