پاسخ سخت‌تر به اسرائیل در صورت ادامه جنایات و ماجراجویی‌هایش – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

پاسخ سخت‌تر به اسرائیل در صورت ادامه جنایات و ماجراجویی‌هایش - خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تینو مدرن، سرلشکر «نعمت الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع).ONE) لرستان در پیامی حملات موشکی قهرمانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد که با اقتدار و توان خود در مقابل حمایت مستضعفان و مستضعفان جهان و دفاع از حقوق مشروع و قانونی آنان و با حملات موشکی قهرمانانه هوای پرقدرت خود ایستاده است. زور مایه سربلندی و افتخار ایرانیان عزیز و آزادیخواهان جهان و مجاهدان محور مقاومت شده است.

وی این موفقیت چشمگیر در حمله موشکی به مواضع مهم و از پیش تعیین شده را به ملت بزرگ اسلامی، ملت شریف و شهیدپرور ایران و خانواده های سرافراز شهدای فلسطین و لبنان و محور مقاومت تبریک گفت. قلب نیروهای امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهید سید حسن نصرالله، پیروزی نهایی در واقع با جبهه اسلام خواهد بود و اسرائیل قاتل باید بداند که اگر ماجراجویی ها و جنایات خونین آن ادامه پیدا کند، به وقوع خواهد پیوست. پاسخ خشونت بارتر از سوی مجاهدان محور پذیرفته خواهد شد و ارتش سرافراز اسلام در انتظار آنان خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ سخت‌تر به اسرائیل در صورت ادامه جنایات و ماجراجویی‌هایش – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ سخت‌تر به اسرائیل در صورت ادامه جنایات و ماجراجویی‌هایش – خبرگزاری تینو مدرن | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.