یک انتصاب جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

یک انتصاب جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش تینو مدرن، سیدستار هاشمی در حکم عبداللهی نژاد گفت: امیدواریم با دعای خداوند متعال و رعایت موازین اسلامی در مسیر توسعه برنامه و وظایف کانون مستمر و موثر باشد. و اخلاق حرفه ای برقراری ارتباط و ارتباط با ذینفعان و کارکنان مجموعه، خبرنگاران و اصحاب رسانه، نخبگان و رهبران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارشناسان دانشگاهی و ارائه و تبیین دقیق، دقیق، به موقع و شفاف. فعالیت ها و دستاوردهای وزارتخانه ها، ادارات اصلی، معاونت ها و سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه، وظایف و مأموریت های خود را به خوبی انجام دهند.

همچنین وزیر ارتباطات در نامه ای دیگر از زحمات و خدمات آقای محمد احسان خرامید در مدت تصدی مسئولیت روابط عمومی این وزارتخانه قدردانی کرد.

عبداللهی نژاد از اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با درجه دانشیاری است که پیش از این در دولت دوازدهم به عنوان مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کرد. .

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک انتصاب جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک انتصاب جدید در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات"، کلیک کنید.