بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران

بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 50 کیلو مواد مخدر در جاده آزادگان از یک فروشنده خبره خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت چندین گزارش و شکایت از سوی مردم مبنی بر اقدام مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر، پرونده ای تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ. . دستور کار خود را بررسی کنید.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس با پیگیری فعالیت های متهم و انجام چندین مرحله تحقیقات دقیق پلیسی و پیگیری تحرکات این فرد متوجه شدند وی به یکی از استان های جنوبی مراجعه کرده است. کشور است و مقدار قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و از طریق خودرو در بین فروشندگان مواد مخدر توزیع می کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی شیوه کار متهم و شناسایی محور تردد وی، با مقام قضائی هماهنگی و مجوز لازم برای انجام عملیات اخذ شد. پس از این، تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به جاده آزادگان تهران اعزام و منطقه را تحت نظر قرار دادند.

به گفته باباپور، با تکمیل اقدامات اولیه، شمارش متهمان برای دستگیری متهمان آغاز شد و در نهایت خودروی مورد نظر در محدوده اتوبان آزادگان تهران کشف و با یک عملیات ناگهانی متوقف شد. کاروان گشت باز با توقف خودرو بلافاصله متهم دستگیر و از خودروی وی 50 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به انتقال متهمان و کشف مواد مخدر به اداره پلیس تهران اشاره کرد و گفت: متهمان پس از دستگیری به مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و آنجا منتقل شدند. تینو مدرن به جرم خود اعتراف کرد. پس از این به همراه پرونده برای ادامه محاکمه به دادسرا ارجاع شد. مطالعات تکمیلی هنوز در این زمینه ادامه دارد.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر با ۵۰ کیلوگرم افیون در جنوب تهران"، کلیک کنید.