هوای سرد باعث افزایش درد مفاصل می‌شود؟

هوای سرد باعث افزایش درد مفاصل می‌شود؟

تینو مدرن:

این مطالعه تایید کرد که تغییرات در دمای هوا، رطوبت، فشار اتمسفر و بارندگی “خطر بروز علائم زانو، لگن یا کمردرد را افزایش نمی دهد.”

این مطالعه بیان کرد که “تغییرات اقلیمی ممکن است در تاثیرگذاری بر سایر عوامل و رفتارهایی که در نهایت بر نحوه درک و برخورد ما با درد تاثیر می‌گذارند، نقش داشته باشد. برای مثال، برخی از افراد ممکن است روال فعالیت بدنی خود را تغییر دهند. در زمستان تغییر کنند و ترجیح دهند استراحت کنند. در رختخواب برای ورزش کردن.”

تغییر آب و هوا باعث می شود افراد دیگر الگوی خواب خود را تغییر دهند، زیرا در هنگام سرد یا خیلی گرم هوا کمتر می خوابند و در اینجا علاوه بر عوامل دیگری مانند وضعیت بدن، کم خوابی می تواند باعث کمردرد و زانو درد شود. تغییراتی که ممکن است با تغییر آب و هوا منجر به افزایش درد کمر و زانو شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده کمردرد تا 80 درصد از جمعیت جهان را تحت تاثیر قرار می دهد و بیشتر اوقات مشکلات مربوط به ستون فقرات (L4-L5) است، زیرا این ناحیه بیشترین بار را به دلیل فتق یا سابلوکساسیون متحمل می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هوای سرد باعث افزایش درد مفاصل می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هوای سرد باعث افزایش درد مفاصل می‌شود؟"، کلیک کنید.