تحول گرایی دولت سیزدهم در حمایت از تولید

تحول گرایی دولت سیزدهم در حمایت از تولید

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی، سید جواد حسینی کیا یکی از دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم را فعال شدن ظرفیت های واحدهای تولیدی عنوان کرد و گفت: هپکو را می توان نمونه ای فراگیر دانست. از امکان اجرای رویکرد تحول آفرین دولت سیزدهم در حمایت از واحدهای تولیدی.

به گزارش تینو مدرن، مدیرکل هلدینگ هپکو گفت: اکنون بیش از 20 نوع ماشین آلات راه و معدن و پروژه های صنعتی در آن شرکت تولید شده و پس از 15 سال برای اولین بار به مرحله درآمد رسیده اند.

اگر نگاه جهادی و کار برای همه مردم در راس باشد، راه خروج از واحدهای تولیدی تعطیل یا واحدهای تولیدی که با ظرفیت‌های بسیار کم کار می‌کنند به سرعت باز می‌شود.

سعید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنعت و معدن شورای اسلامی در گفتگو با «راهبرد معاصر» در خصوص درآمدهای شرکت صنعتی هپکو و عوامل موثر بر توسعه و توسعه شرکت های صنعتی و معدنی و اقتصاد کشور گفت: موفقیت شرکت صنعتی هپکو پس از ده سال را می توان ناشی از تاکید بر مبانی اقتصاد مقاومتی، رعایت اصل تکیه بر توانمندی های داخلی و استفاده از ظرفیت های کلان موجود در کشور دانست.

وی همچنین گفت: موفقیت هپکو الگوی خوبی برای عبور از بحران های مالی و کارگری بسیاری از شرکت هاست، در عین حال رویکرد جهادی برای حل مشکلات کشور را نباید دست کم گرفت.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس یادآور شد: نگاه جهادی به کار اصل مهمی است که باید در کار شرکت ها مورد توجه قرار گیرد. اگر نگاه جهادی و کار برای همه مردم در راس باشد، راه برای خروج واحدهای تولیدی تعطیل یا واحدهای تولیدی که با ظرفیت های بسیار کم کار می کنند به سرعت باز می شود.

حسینی کیا یکی از دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم را فعال سازی تمامی توانمندی های واحدهای تولیدی دانست و گفت: هپکو را می توان مصداق عینی اجرای این چشم انداز دانست. امروز هپکو می تواند الگوی خوبی برای سایر واحدهای صنعتی کشور باشد. واحدهایی که در شرف تعطیلی هستند یا شرکت هایی که مراحل واگذاری و خصوصی سازی را به درستی طی نکرده اند.

یکی از اعضای کمیسیون صنعت و معدن شورای اسلامی اعلام کرد: اگر هپکو با برنامه ریزی مناسب و حمایت همه جانبه مسئولان، از تمام توان خود برای تولید ماشین آلات صنعتی و معدنی و مواد اولیه مورد نیاز بخش های مختلف صنعتی استفاده کند، قطعا این اتفاق خواهد افتاد. تعادل عرضه و تقاضا منجر به کاهش قیمت محصولات و خوشحالی همه کسانی می شود که نیاز به خرید محصولات هپکو دارند.

وی بیان کرد: افزایش تولید هپکو علاوه بر تامین نیاز داخلی به افزایش ظرفیت صادراتی کشور نیز کمک می کند. بنابراین نقشه راه باید ارتقای ظرفیت تولید باشد البته به صورت رقابتی برای افزایش ظرفیت صادرات.

حسینی کیا تاکید کرد: با برنامه ریزی و حمایت همه جانبه از شرکت هایی مانند هپکو که از نظر اقتصادی موثر هستند، علاوه بر تولید بیشتر، راه برای کار باز، نیازهای داخلی و اشتغال رفاهی باز می شود.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس گفت: در صورت فعال شدن هپکو و مقایسه محصولات این کشور با نمونه های خارجی، پول کمتری از کشور خارج می شود و ماشین آلات صنعتی و معدنی می خرند و این به تعادل بازار ارز کمک می کند. . .

توضیح داد: در صورت افزایش درآمد و تولید شرکت هایی مانند هپکو، نقدینگی جامعه مدیریت می شود. بدون شک موفقیت امروز شرکت هایی مانند هپکو محصول نگرش دولت سیزدهم برای تسهیل فضای کار و شادی امروز است که نتایج آن مشخص است.

حسینی کیا تاکید کرد: امیدواریم شاهد همکاری و همکاری شرکت های علمی با شرکت های تولیدی و صنعتی برای دستیابی به موفقیت های بیشتر و تولید صنعتی که در رقابت تنگاتنگ با تولیدات دنیا باشد، باشیم.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحول گرایی دولت سیزدهم در حمایت از تولید" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحول گرایی دولت سیزدهم در حمایت از تولید"، کلیک کنید.