بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از تینو مدرن

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از تینو مدرن بازدید کرد.

به گزارش تینو مدرن، صبح امروز حسین ظفری معاون پیشگیری و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به همراه محسن شوکای معاون برنامه ریزی، توسعه، اعتبار و آموزش و مهرداد فتوهی تینو مدرن مدیر کل کاهش ریسک این سازمان از خبرگزاری تینو مدرن بازدید کردند. آژانس

ظفری در این بازدید، تینو مدرن را رسانه ای حرفه ای در انتشار اخبار حوادث و بحران ها عنوان کرد و گفت: این رویکرد حرفه ای باعث می شود که اخبار تینو مدرن در سایر رسانه ها نیز تاثیر خوبی داشته باشد. با تشکر از توجه شما به بحران ها و اخبار به موقع، دقیق و جامع از بحران هایی مانند سیل و زلزله.

مدیر کل کاهش خطر سازمان مدیریت بلایای طبیعی فتوحی تینو مدرن نیز در این بازدید گفت: انتظار نداشتم خبرگزاری تینو مدرن تا این حد در جریان مسائل و موضوعات حوزه بحران باشد. این چیز خوبیه. امیدواریم در سایر رسانه ها نیز همین نظر ایجاد شود.

در این بازدید موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از ایسنا بازدید کرد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از ایسنا بازدید کرد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از ایسنا بازدید کرد

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از تینو مدرن"، کلیک کنید.