کشف بی‌ام‌و ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در تهران

کشف بی‌ام‌و ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در تهران

به گزارش تینو مدرن، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی بی ام و X6 قاچاق در جاده آزادگان خبر داد.

به گزارش تینو مدرن، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به اجرای اقدامات فنی و پلیسی در خیابان آزادگان شدند. پس از اقدامات اطلاعاتی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت و در آن زمینه ماموران متوجه شدند یک دستگاه خودروی بی ام و X6 قاچاق در جاده آزادگان در حال تردد است.

وی همچنین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خودروی مورد نظر را که پلاک گرجستان بود، شناسایی و متوقف کردند. هیچ اطلاعاتی از این خودرو در سامانه های مربوطه ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به توقیف و انتقال این خودرو به پارکینگ اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش این خودروی کشف شده را بیش از 150 میلیارد ریال گزارش کرده اند. در این رابطه پرونده قضایی برای متهم تشکیل و این فرد برای ادامه روند مجازات به دادگاه معرفی شد.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف بی‌ام‌و ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف بی‌ام‌و ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در تهران"، کلیک کنید.