آنتی‌بیوتیک‌ها تهدیدی در ابتلا به آسم هستند؟

آنتی‌بیوتیک‌ها تهدیدی در ابتلا به آسم هستند؟

تینو مدرن/ خراسان رضوی مصرف آنتی بیوتیک در دوران کودکی ممکن است منجر به شروع آسم در بزرگسالان شود.

به گزارش هلث، کودکانی که در سنین پایین در معرض آنتی بیوتیک ها قرار می گیرند به دلیل تغییرات در میکروبیوتای روده در معرض افزایش خطر ابتلا به آسم هستند.

به گفته محققان، کودکانی که در سنین پایین در معرض آنتی بیوتیک ها قرار می گیرند ممکن است با افزایش خطر ابتلا به آسم در مراحل بعدی زندگی مواجه شوند، اما به گفته محققان، یک درمان ساده در قالب مکمل های غذایی می تواند از ابتلا به این بیماری جلوگیری کند.

استفاده مکرر از آنتی بیوتیک ها باعث کاهش باکتری های روده می شود.

محققان دریافته اند که قرار گرفتن در معرض این داروها در اوایل زندگی، نوع باکتری تولید کننده IPA را از بین می برد. مولکولی که در رشد سلول های ریه و محافظت در برابر آسم بسیار مهم است.

آنها دریافتند که موش‌های جوانی که آنتی‌بیوتیک دریافت کرده‌اند بیشتر مستعد ابتلا به کنه‌های گرد و غبار خانگی هستند که معمولاً باعث التهاب راه‌های هوایی و آسم می‌شوند. اما زمانی که رژیم غذایی آنها با مولکول IPA تکمیل شد، هر دو بیماری به طور موثر در موش ها درمان شدند.

محققان خاطرنشان کردند که قبل از آزمایش IPA به عنوان یک درمان پیشگیرانه، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آنتی‌بیوتیک‌ها تهدیدی در ابتلا به آسم هستند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آنتی‌بیوتیک‌ها تهدیدی در ابتلا به آسم هستند؟"، کلیک کنید.