اختلال در سرویس سلامت بریتانیا؛ مرگ‌ومیر به دلیل قطع گسترده سیستم‌های کامپیوتری اجتناب‌ناپذیر است

اختلال در سرویس سلامت بریتانیا؛ مرگ‌ومیر به دلیل قطع گسترده سیستم‌های کامپیوتری اجتناب‌ناپذیر است

قطعی جهانی سایبری و قطعی گسترده در سیستم‌های مایکروسافت نیز بر سرویس بهداشت ملی بریتانیا تأثیر گذاشت و باعث اختلال در قرار ملاقات از طریق خدمات آنلاین پزشک عمومی و سیستم‌های اطلاعات بیمارستانی شد.

به گزارش تینو مدرن، چندین بیمارستان و کلینیک از جمله کلینیک جراحی «چرچ لین» در «بریگهاوس»، جراحی «سنترال لیکس» در «امبلساید» و جراحی «گریمتورپ» در «بارنزلی» در سراسر کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

با این حال، مقامات بهداشتی بریتانیا می گویند که به نظر نمی رسد خدمات اورژانس تحت تأثیر این قطعی قرار گیرد.

با این حال، یک کارشناس امنیت سایبری گفت که قطع شدن دیجیتال می تواند صدمات واقعی ایجاد کند، زیرا قطع اینترنت بیمارستان ها و سایر خدمات ضروری را مختل می کند.

به گزارش یورونیوز، مدیر شرکت مشاوره امنیت سایبری “Bores” Cêms Bor نیز در این باره هشدار داد: با توجه به موانع فوق در ارائه خدمات به موقع به بیماران، احتمال فوت وجود دارد و این امر اجتناب ناپذیر است.

وی از ارتباط بسیاری از سامانه ها از جمله اورژانس با این موضوع خبر داد و هشدار داد که ممکن است عده ای به دلیل این مشکلات فنی گسترده جان خود را از دست بدهند که اگر این اتفاق نمی افتاد زنده می ماندند.

بور یادآور شد: “البته ما در مورد میلیون ها نفر صحبت نمی کنیم، اما این بیماری به مردم آسیب می رساند.”

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختلال در سرویس سلامت بریتانیا؛ مرگ‌ومیر به دلیل قطع گسترده سیستم‌های کامپیوتری اجتناب‌ناپذیر است" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختلال در سرویس سلامت بریتانیا؛ مرگ‌ومیر به دلیل قطع گسترده سیستم‌های کامپیوتری اجتناب‌ناپذیر است"، کلیک کنید.