لزوم ترمیم مستمری معلولان توسط دولت چهاردهم

لزوم ترمیم مستمری معلولان توسط دولت چهاردهم

مدیر شبکه تشکل های معلولان و اقلیت ها ضمن تشریح وضعیت کار و مستمری معلولان بر لزوم بازنگری در قانون حمایت از حقوق معلولان و اجرای سیاست های رفاهی و اجتماعی تاکید کرد. طبق نظام اجتماعی چندلایه دولت چهاردهم.

سهیل معینی در گفت وگو با تینو مدرن. وی از کاهش چشمگیر سطح زندگی اقشار پایین جامعه که اکثریت معلولان را شامل می شود به دلیل گسترش فقر خبر داد و گفت: در این میان نرخ رشد حقوق بازنشستگان مقایسه نمی شود. به نرخ بازنشستگان نرخ تورم و کیفیت زندگی این افراد روز به روز در حال افزایش است

وی در خصوص ماده 27 قانون حمایت از حقوق معلولان با بیان اینکه پیش بینی می شود مستمری معلولان در دولت چهاردهم ترمیم شود، گفت: طبق قانون دولت باید از خود حمایت کند. پرداخت غرامت معلولان شدید یا بیکار و تعیین درآمد با حداقل دستمزد سالانه و پیش بینی اعتبارات لازم در قوانین بودجه سنواتی کشور.

مدیرعامل شبکه تشکل های معلولان و معلولان ادامه داد: علاوه بر این به دلیل کاهش تقاضای معلولان برای مشکلات معیشتی، بسیاری از مسائل فرصت و اشتغال برای این افراد کاهش یافته است. پیش بینی می شود در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشد و فراتر از تامین نیازهای روزمره، تحولی اساسی در زمینه توانمندسازی، یافتن شغل پایدار و ارائه خدمات توانبخشی برای معلولان ایجاد شود.

معینی معتقد است برای این تحول و بهبود شرایط زندگی و کار جامعه به ویژه معلولان، دولت چهاردهم باید سیاست های رفاهی و اجتماعی را در سطح کلان با توجه به نظام اجتماعی چندلایه اجرا کند. تمام منابع سیاست های حمایتی کشور را جمع آوری کنید و مشخص کنید که چقدر از منابع کشور صرف حمایت می شود و چه چیزی تولید می شود. همچنین در حوزه معلولان باید سیاست های کلان تدوین، اجرا و چشم انداز سیاست برنامه ریزی 5 ساله در حوزه معلولان تعریف شود. علاوه بر این، نظام خدمات اجتماعی باید ساختار جدیدی پیدا کند و پس از آن سازمان‌های حمایتی از وزارت تعاون، کار و خدمات اجتماعی که عمدتاً به مسائل اقتصادی مربوط می‌شود، یکپارچه و منفک شود و ساختار جدیدی بر اساس آن ایجاد شود. آی تی. عنوان خدمات اجتماعی موضوع حمایت از معلولان.

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم ترمیم مستمری معلولان توسط دولت چهاردهم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم ترمیم مستمری معلولان توسط دولت چهاردهم"، کلیک کنید.