پیام قدردانی استاندار از مشارکت پرشور مردم گیلان در دور دوم انتخابات

پیام قدردانی استاندار از مشارکت پرشور مردم گیلان در دور دوم انتخابات

تینو مدرن/گیلان نماینده عالی دولت در گیلان در پیامی بر مشارکت پرشور مردم سرافراز و ولایتمدار استان در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد و اعلام کرد: افزایش مشارکت مردم عزیز و عزیز گیلان. انتخابات 24 تیر بر اساس فراخوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

اسدالله عباسی استاندار گیلان از حضور مردم استان گیلان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد. در پیام استاندار گیلان آمده است:

به اذن الهی دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدردانی از خدمات رئیس جمهور شهید عزیزمان به عنوان دور اول با مشارکت 40 درصدی مورد تشویق و تشویق میلیون ها نفر در سراسر کشور قرار گرفت. دعوت رهبری در دور دوم به 50 درصد رسید و این مشارکت در گیلان عزیزمان با 12 درصد افزایش به 44 درصد رسید و بار دیگر دشمن را تا دندان مسلح با انواع رسانه ها شکست داد. امپراتوری، رسانه های سیاه و ناامیدی.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تا پاسی از شب به طول انجامید و صف های طولانی و حضور میلیونی مردم در شعب اخذ رای تاریخ را باقی نگذاشت.

نقشی که با اذن مقام معظم رهبری و با حضور و مشارکت بیش از 50 درصدی در تاریخ انتخابات کشور حکایت های شیرینی از زبان ملت دارد تا یکی از حساس ترین پست های اجرایی کشور انتخاب شود.

همه آمدند، پیر و جوان، زن و مرد و رای اول، همه به عشق رهبری پای کار آمدند تا این مشارکت و حضور میلیونی خاری باشد در چشم دشمن همیشه نگاه. برای تحریم انتخابات و سیاه نمایی با بیان اینکه رای شما تاثیری در انتخابات و اداره کشور ندارد. امروز مردم ایران دست می دهند».

از مجموع افرادی که در دوره اول و دوم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری شرکت کردند، اعضای شوراهای استان و شهرستان، کانون های انتخابات، نیروهای اجرایی، معاونین، مدیران کل، پرسنل استانداری، نظارت، بازرسی، نیروی انتظامی. ارگان های امنیتی و قضایی، بسیچ، پاسداران، راهنمایی و رانندگی و سربازان گمنام امام زمان (عج) گیلان با احترام یاد می کنند.

همچنین اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگر، اصحاب مطبوعات و خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات و صدا و سیما و روابط عمومی استان ها و دستگاه های اجرایی، مدیران کل و معاونین قضات، مسئولان و روسای دادگستری استان نیز حضور داشتند. شهرستان ها، دادستان مرکز استان و دادستان های شهرستان، مدیران کل دستگاه های اجرایی از قبیل غیرنظامیان، اعضای شورای دفاع و همکاران وزارت کشور، کلیه شوراهای بخش، دهیاری، شهرداری و روستاهای شهر و روستا. ، ائمه و جماعات جمعه، صنعتگران و بازرگانان اعم از خانواده شهدا، ایثارگران، ایثارگران و آزادگان. و فرهنگیان، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان، کارگران، کارمندان و همه کسانی که برای انتخابات تلاش می کنند، از مراکز پشتیبانی (اعم از نیروهای خدماتی و حمل و نقل)، فرمانداران و از کانون های انتخاباتی شهرستان های استان، اورژانس سلامت تشکر می کنم. سازمان های خدماتی و زیرساختی (ارتباطات و فناوری) و ارگان های مرتبط و همچنین پایگاه های انتخاباتی نامزدهای مربوطه و عزیزان.

هر دو دوره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در امنیت و آرامش برگزار شد. در مدت کوتاهی برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری پس از شهادت آیت الله رئیسی عزیز، تمامی زیرمجموعه ها برای برگزاری انتخابات امن آماده شدند و هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشت.

بار دیگر به مقام شامخ شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همرزمان شهیدش ارج می نهیم و خدای خود را شاکریم که به مردم شریف ایران خدمت کردیم، به اذن الهی بتوانیم با چهره سفید در برابر چشمانمان روبرو شویم. . دادن درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهید در عرصه های مختلف

پایان خبر تینو مدرن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام قدردانی استاندار از مشارکت پرشور مردم گیلان در دور دوم انتخابات" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام قدردانی استاندار از مشارکت پرشور مردم گیلان در دور دوم انتخابات"، کلیک کنید.