سازمان سنجش اطلاعیه داد – تینو مدرن

سازمان سنجش اطلاعیه داد - تینو مدرن

به گزارش تینو مدرن، سازمان ارتقا و تحکیم نظام آموزشی کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ 01/03/1403 و انتشار دستورالعمل ثبت نام آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) ) در تاریخ 01/06/01. 1403 جهت اطلاع متقاضیان ثبت نام در این آزمون با توجه به به تعویق افتادن آزمون مذکور در تاریخ 21 و 22 تیر 1403 و درخواست مکرر داوطلبانی که نام خود را در این آزمون در تاریخ تعیین شده (30/01/30) ثبت نام نکرده اند. ). /1403)، برای آخرین بار و برای کمک به این امر، قرار شده است که گروهی از داوطلبان فقط در روزهای یکشنبه و دوشنبه 15 و 18 خردادماه برای ثبت نام دیرهنگام اقدام کنند.

لذا داوطلبان می توانند با مطالعه دستورالعمل ثبت نام و اطلاعیه مورخ 26/12/1402 که از طریق درگاه اطلاع رسانی این موسسه به نشانی www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شایان ذکر است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که در این آزمون ثبت نام نکرده اند و بدیهی است پس از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام پذیرفته نخواهد شد.

همچنین داوطلبانی که قبلا در این آزمون شرکت کرده اند نمی توانند اطلاعات خود را در این مرحله تغییر دهند.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سازمان سنجش اطلاعیه داد – تینو مدرن" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سازمان سنجش اطلاعیه داد – تینو مدرن"، کلیک کنید.