بایدها و نبایدهای زالو درمانی/ زالوهای عرضه شده در داروخانه مورد تایید است

تینو مدرن گزارش می دهد؛

بایدها و نبایدهای درمان اسهال کت های موجود در داروخانه پذیرفته می شود

مدیر گروه طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه گیاهان دارویی باید از داروخانه با برچسب اصالت مورد تایید سازمان غذا و دارو تهیه شود، گفت: استفاده از لوله های نامناسب یا قرار دادن لوله می تواند به اشتباه در محل قرار گیرد. روی بدن می تواند عوارض خطرناکی برای فرد بیمار ایجاد کند

خبرگزاری علم و فناوری وزارت بهداشت تینو مدرنبیش از 600 گونه زالو در جهان وجود دارد که برخی از آنها در آب شیرین و برخی در آب شور رشد می کنند. از این 600 مورد فقط چند قرص برای درمان استفاده می شود، زیرا 2500 سال پیش در کشورهایی مانند روم، یونان و ایران و بعدها در اروپا از تره فرنگی برای درمان استفاده می شد.

چندی پیش رییس اداره طب سنتی اداره کل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو درباره لری های تایید شده برای درمان بیماری ها اظهار داشت: در داروخانه فقط نگین های طبی برچسب دار به فروش می رسد. واقعی مورد تایید سازمان غذا و دارو برای درمان و مصرف آن است زیرا زیر نظر کادر فنی شخص حقوقی یا شرکتی است که دارای پروانه بسته بندی و کد IRC می باشد.

مژگان تن ساز، کارشناس طب سنتی و مدیر گروه پزشکان سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان خبرگزاری علم و فناوری تینو مدرن، در خصوص فروش تره فرنگی اظهار داشت: تره فرنگی به فروش می رسد. داروخانه: همه نمی توانند برای درمان خود از سموم استفاده کنند و این درمان باید زیر نظر کارشناسان و دارای سند قانونی باشد و فروش دارو باعث می شود افراد از محدودیت استفاده نکنند و این محصول به فروش برسد. تایید سازمان غذا و دارو به منظور امکان نظارت در حین مشکل.

تن ساز بیان کرد: مطالعات زیادی در مورد استفاده از لوکول در دنیا انجام شده و حتی در برخی اتاق های عمل در خارج و داخل کشور از لوکول استفاده شده است.

مدیر گروه طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: به دلیل وجود آنزیم های مفید در خون، از گل در درمان انواع بیماران استفاده می شود.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: بدن درمانی برای بیماری هایی مانند سردرد، مشکلات بینایی، آکنه صورت، شپش، درد مفاصل، جراحت، عفونت دندان، کمردرد و برخی بیماری های پوستی کاربرد دارد.

تن ساز گفت: درمان لوکول برای بیمارانی که خون رقیق دارند یا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند باید زیر نظر پزشک انجام شود و برای بیماران قلبی و عروقی نیز مصرف لوکول ممنوع است.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: بیماران هموفیلی به دلیل مشکلات انعقادی خون نباید از لیمو درمانی استفاده کنند.

مدیر گروه طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به طور کلی استفاده از لوکول برای زنان باردار در نواحی حساس بدن مانند شکم و لگن ممنوع است اما در موارد خاص و با نظر متخصص. نظر، این درمان گاهی اوقات انجام می شود.

تن ساز ادامه داد: استفاده از لوله های نامناسب و یا قرار دادن اشتباه لوله ها بر روی بدن می تواند عواقب خطرناکی برای بیمار داشته باشد. همچنین درد، تورم و خارش از دیگر عوارض این نوع درمان است.

وی همچنین گفت: حساسیت به حشرات در برخی افراد عوارض و خطرات مختلفی ایجاد می کند و بیماران باید از این حساسیت ها آگاه باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بایدها و نبایدهای زالو درمانی/ زالوهای عرضه شده در داروخانه مورد تایید است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بایدها و نبایدهای زالو درمانی/ زالوهای عرضه شده در داروخانه مورد تایید است"، کلیک کنید.